Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pitný režim

Od: dvorak® odpovědí: 13 změna:

Můj 15-ti letý vnuk má silnou potřebu pití - až 5 litrů denně, samozřejmě nealko, ale močit chodí neúměrně málo - tak 3x denně. Nesvědčí to o nějaké nemoci? Test na cukrovku negativní.

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x
Cituji : Pokud se tedy snažíte vypít čtyři nebo i pět litrů tekutin denně a neběháte při tom maratony, je to špatně. Aquaholismus neboli přepíjení je totiž podobná závislost jako na drogách nebo alkoholu. Jsou při něm nadměrně zatížené ledviny a hrozí taková ztráta minerálů z těla, že jde o život.
Zdroj : www.mojezdravi.cz

ben®
hodnocení

1x

Dobrý den, pokud má vnuk negativní test na cukrovku, tak to znamená, že už byl s tímto problémem u lékaře. Lékař, když zjistil, že o cukrovku nejde, je v klidu a nic dalšího neřeší? Pokud ano, tak bude vnuk zřejmě v pořádku (nebo zkusit ještě jiného doktora, který bude pátrat dál). Nejsem lékař, ale pět litrů denně je o ledviny (já jsem skončil po přelití ledvin personálem nemocnice na JIP, tak vím, že to lze - ledviny se vypnou a potom je týden na JIP nahazují). Zdravím!

ben®
dvorak - tak, co ten lékař? Bude ještě něco řešit? Už nebudete komunikovat?
hodnocení

Až k nám vnuk opět přijde, jistě nám sdělí, jak to pokračuje.

ben®

dvorak - rozumím, dejte vědět, jak to tedy ve skutečnosti je.

tm
hodnocení

1x
A je tomu skutečně tak? Neblafuje syn pouze, aby se ulil ze školy? 5 litrů není rozhodně normál, ale pokud dělá u pece... mne doktor říkal hodně pít, jinak ledviny nejsou využité a je to problém, ale 5 litrů... blbost
Hele blbost to není, naopak úplně na pohodu. Já když seděl domu na PC několik hodin, tak co 30 minut jsem si byl doplnit 300ml sklenku a vůbec to nebyl problém. Těch 5 litrů jsem vymlasknul jak nic a dělal jsem to takhle hodně dlouho a nejenom u PC, ale hlavně tam.

etana*
hodnocení

1x