Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení peněz za nedodané zboží

Od: marta odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

pokud mi firma nepošle zboží a stornuje objednávku musí mi poslat zpět celou částku, včetně zásilkovného? Přestože mi nic neposlali stornují pouze cenu zboží, zásilkovnu, která měla stát 79,-Kč neuvádějí.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ml1
hodnocení

5x

Musí samozřejmě vrátit všechno, co dostali. Včetně poštovného, dveřného, kafovného, čumného, prostě všechno co si naúčtovali. A bývá slušností i nějaké symbolické odškodné (kupon na slevu a pod.).

Jaký by asi mělo smysl platit za zásilku, která neexistuje.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]