Ahoj, asi 2 měsíce mě při chůzi občas jakoby píchá a tlačí v pravém boku a někdy to vystreluje az pod levé žebro. U doktora jsem byl, měl jsem i ultrazvuk. Nevite, co by to mohlo být? Při tlačení na záchodě to někdy zabolí, ale není to nějaká šílená bolest. Někdy mi jde vyprazdnění složitěji. Díky Mara
Nám to na fyziologii vysvětlovali tak, že jde o průtok krve portálním /jaterním/oběhem. Než se cévy rozšíří, přizpůsobí, tak tam nastane trochu pnutí. Proto se před výkonen rozklusává a rozcvičuje a nedoporučuje se před výkonem najíst. Jedno vím, že někdo na to trpí víc a jiný to nezná.
mara*
Takže co byste přesně doporučila? Cely zivot jsem to nezažil a až teď ty poslední 2 měsíce mě to "trapi"
liska5
Však to z odpovědi vyplývá. Detaily po mne nechtějte, nejsem lékař a ani nevím. jestli jste mladík nebo stará babka. V pravém podžebří je žlučník a zrovna ten se mohl ozvat /a ani nemusí obsahovat šutry, stačí stres nebo těžké jídlo/.
mara*
Je možné, že mám špatné trávení, když mam tyhle potíže hlavně před tím, než se mi chce na zachod? A hlavně pri nádechu cítím taktéž takové "puknuti a bublani" v oblasti pupku
Tohle ale není ten problém. To rozšíření cév a zvětšení jater je následek větší fyzické námahy a to tady nepředpokládám. Spíš jde o nějaký problém s nervy - skřípnutý nerv v SIS, v pánevní dutině nebo tak někde.
tragická fyzická kondice = řešení je trénovat, trénovat (cca 3x týdně a dostat se do fáze spalování tuků = minimálně 45min)
ideálně běh...začínat pomalu, jak začne píchat v boku, zvolnit do chůze...až to přejde, tak pokračovat v běhu = po měsíci-dvou problém zmizí
serza
a nebo zaražené prdy...
mara*
Je pravda, že jsem se ted moc nehýbal kvůli úrazu a když ano, tak to bylo jen 2x-3x do týdne. Ale je možné, že mě z toho bolí kolem pupku? Občas křeče, píchání a nekomfort v této oblasti? Stolice je v pořádku, ale cítím se i nafouklejší. Možná nějaká potravina?