Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Strach ze smrti přítele, deprese

Od: tinus odpovědí: 12 změna:
Milí rádci, jdu se Vám svěřit s problémem který bych nevěřila, že se někdy stane mně.
Dva měsíce mám přítele, randime spolu půl roku, začátky byly těžký, vzhledem ke třetí osobě, která se mezi nás misila. To se však vyřešilo a já se strašně zamilovala. Bezhlavě, upřímně a spontánně. Doslova k zblazneni. Přítel je moje krevní skupina, prostě božský začátky vztahu. Přítel se věnuje extrémním sportům, pár let zpět měl zlomenou páteř a prostě žije tak bláznive a nebezpečne, že všichni kolem něj trneme hrůzou, kdy se to posere. Já jsem velice akční a dělám stejný typ sportu co on, ale jsem začátečník a nejdu do všeho tak po hlavě jako on. Důvěřuju mu, vím, že to co dělá miluje a dokud ho to nezabije, tak se toho nevzdá-sám mi to i tvrdí, že prostě ví, že jednou to bude to, co ho zprovodi ze světa. A mě to mučí, strašně. Dostala jsem se do fáze, že nemůžu spát, nemůžu být bez něj, mám neustále pocity že mi umře. Prepadaji mě úzkosti, zrychlí se mi dech, nezastavitelne brecim. Mám hrozný strach ze o něj přijdu. Tím že je to společný zájem, jsem již několikrát byla přítomna tehle jeho "řízených sebevražd". Tyhle pocity a stavy jsou ve chvílích, kdy ho nevidím více než dva dny. Pracuju u bezpečnostních složek, osobní problémy do prace nepatří, já vím, snažím se být velice profesionální, nicméně už to moc nezvládám. Nedokážu být sama ve svém bytě, padá na mě tíha samoty, tlak na prsou, motá se mi hlava a mam deprese. Musím prespavat u příbuzných, pořád někde být s někým. Každý pracovní cyklus probrecim, počítám hodiny do konce kdy už konečně zas na pár dní pojedu za ním. Nikdy jsem tohle nezažila, na velice dobře úrovni jsem se věnovala sportu, sama procestovala svět. Věčně veselá a optimistická holka. Teď jsem sklicena, depkoidni cvok s kruhama pod očima a nevyrovnanou osobnosti. Snažím se hlavu přesvědčit že se nic nestane, že žijeme naplno, že mě miluje a já jeho,