Nejste přihlášen/a.
Mrkněte na stránky RJ - Služby - služby ve vlaku/autobusu.
Pravidelně jezdím vlakem RJ hodinovou trasu, tak moje zkušenosti z vlaku - ve třídě lowcost si lze objednat přes aplikaci, ve vyšších třídách chodí personál - nabízí třeba kousek koláče za 10 korun (mám ráda makový a tvarohový) další jídla najdete na stránkách (wrap, croissant, sushi, salát apod.). Zdarma malá lahvička vody, mátový čaj a káva, směrem z Prahy nabízí i mošt (čaj, kafe a mošt nabízí jenom ve vyšších třídách, než lowcost, v lowcostu dostanete jenom vodu).
Min. na trase co jezdím já mi přijde, že mají málo personálu a často přináší objednávky těsně před tím, než vystupuju, to mě od případného nákupu odrazuje. Personál mi ale přišel vždy milý a min. ty "levné" koláče za deset korun jsou dobré
Majster to pěkně kecáš asi před 2 lety jsem se potřeboval rychle přepravit s Regio asi 3 rychlíkové zastávky a koupil jsem si jízdenku do nejnižší třídy podotýkám nic jsem po nikom nechtěl ani nepožadoval ale vedle mne slečna si chtěla koupil podotýkám koupit kávu a stewardy jí řekla že jakož si koupila jízdenku do economy nebo jak se to nazývalo že Ji nesmí prodat holt byznys je byznys
Je to stejné, jako když nastoupíte bez místenky (nebo i jízdenky) do povinně místenkového vlaku jakéhokoliv dopravce. Zaplatíte pokutu (přirážku) a prodá vám místenku ke stání, pokud už neni volné místo k sezení. Takže přes rezervační systém, ani na pokladnách vám lístek na stání neprodá, ale když nastoupíte bez ničeho (nebo třeba s one ticket tam kde platí) tak jo.
To italské dráhy šly dál. Tam prý vám prodají místenku ke stání i na pokladně. To mi tvrdil spolucestující, když jsem říkal, že vlak je povinně místenkový, tak už nehrozí, že by lidi stáli (nebo spíš leželi) na chodbičkách, jako tomu bývalo dřív, když to byl obyčejný rychlík (slovo dobytčák na to sedí), kde byla rezervace jen doporučená, ale ne povinná.
Regiojet dopadne jak Fischer - v konkursu s dluhy. V jejich případě je lepší na nic nespoléhat.Kamarádka s nimi jela loni do Chorvatska a dodnes se z toho nemůže vzpamatovat.
Za to osmihodinové zpoždění ale vrátili aspoň půlku jízdného. Byl to pěkný pohled na mapu (grapp.szdc.cz), když se vyfiltrovaly vlaky se zpožděním nad 60 minut, byly celkem dva. Jeden nějaký obyčejný rychlík se zpožděním 61 minut a regiojet s 500 minutama, do prahy to dohnal na 485. Co proti tomu byly 3 hodiny na cestě tam (z toho 2 už v Praze). Přitom podle dlouhodobých statistik ten vlak míval jen normální zpoždění (řekněme hodina max dvě). To byl zase pro změnu brácha. Já jsem záhřeb o prázdninách nestihnul, tak jsem jel flixbusem a ten byl bez problémů (vlak je tam někdy po desáté, to je pozdě, ten se hodí tak na lublaň). Na dovolenou jsme letěli, Dubrovník Jančura opravdu nedává, a Flixbus byl skoro stejně drahý jako letenky.
Ale jinak jsem s rgj jezdil rád, oproti českým drahám měl lepší vozy. Teď se to už dlouho nehodilo, nebo spíš se tak necestovalo. Navíc mám pocit, že přitvrdil v cenách, takže už tolik nekonkuruje cenou, a často je dražší. Naposledy do popradu se mi podařilo sehnat jízdenky z domova až do Tatranské lomnice za €23, regiojet vycházel dráž i jen na cestě praha-poprad. Zpátky zase vycházel levnějc, tak jsem jel s ním. Každopádně já osobně s nima nemám žádnou vyloženě špatnou zkušenost. Třeba až zkusim jejich linku do chorvatska, tak se to změní.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.