Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Shinjeonji - zkušenosti

Od: obycejnyclovek odpovědí: 31 změna:
Ahoj. Už rok se zúčastnuji kurzu od Shinjeonji zaměřený na studium Bible. Chtěl jsem již odejít ale pořád mi to nejde a za tu dobu jsem navázal i vztahy. Evangelistky radí ale proč každý den je neustále nějaká otázka na víru, i když chci jít třeba na jídlo nebo nemám jinam a nemyslet stále na to? Jsou i jiné věci přeci.
doplněno 23.02.23 10:26: Pro všechny, kdo studuji nebo chtějí studovat, přečtěte si vše.

31 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x

Mladí křesťané zde studují Bibli ve velmi přátelském prostředí, aniž by mohli poznat, že jim sekta systematicky lže nebo že se mezi nimi pohybují falešní studenti jako Rastislav Čižmár, který je jedním z těch, kdo stojí za rozmachem této sekty u nás a na Slovensku.

Falešní studenti jsou navíc s pravými studenty spárovaní, aby společně sdíleli přijaté poznání. Kromě nich mají studenty na starosti tzv. "evangelistky", jakési asistentky lektorů, které navíc nesou studenty jako "ovoce". To vše slouží rovněž k zamezení kontaktu s jinými studenty, ale také pro kontrolu toho, zda student nezačíná o něčem pochybovat. I proto jsou studenti nabádáni k tomu, aby o studiu Bible nikomu neříkali, ačkoli mají zároveň postupně doporučovat blízké, kteří by mohli mít pro toto "vzácné slovo otevřené srdce".
Pokud někdo zvenčí studenta před touto sektou varuje, začnou ho evangelistky spolu s přidělenými falešnými studenty přesvědčovat na základě veršů z Bible a ujišťovat, že se je pouze snaží svést zlý duch, ať už prostřednictvím blízkých, kněží nebo médií. Varování (nejen) /...

a další zde Korejská sekta Sh/...

pryč od nich!

obycejnyclovek
hodnocení

Ano. A jakákoli zmínka o možné sektě je hned vyvrácena a vyargumentovana. Ale v Bibli je pasáží hned několik o této problematice. Navíc je vždy dána každému svobodná vůle.