Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Lze reklamovat nákup zpětně?

Od: panichlebova odpovědí: 5 změna:
Dobrý den, včera jsem si koupila chleba, který měl na sobě přelepku se slevou. Dneska jsem si na účtence všimla, že mi naúčtovali plnou cenu. Mám účtenku jak papírovou, tak v aplikaci, chleba už jsem teda (bohužel) otevřela. Můžu reklamovat nákup i takhle zpětně (a navíc, když jsem to balení už otevřela), nebo mi to neuznají, když jsem nešla reklamovat hned po nákupu? Děkuju za rady.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar babajaga

Asi bych to teď už nechala být, není to jistě velká částka a handrkovat se kvůli desetikoruně nemá cenu. Ale poučení pro příště:

do obchodu si beru brýle. Nakoupím, zaplatím, vyjedu s vozíkem ven, postavím se někam stranou, abych ostatním nepřekážela, nasadím brýle a zkouknu si dobře účtenku. Nesčítám, součet je určitě dobře, ale všímám si, co, kolik a za kolik mi markovali. Když je nějaká chyba, vrátím se hned zpátky ke kase. Kupodivu, v Penny je to zhruba každý 3. nákup. A navíc je zvláštní, že chyba je pokaždé v neprospěch zákazníka. *tyty* Lajdáctví nebo úmysl? Jaga.

 

mate59
hodnocení

0x
Měli by to uznat,vyplatit rozdíl a omluvit se

 

guky
hodnocení

0x
Asi vám to uznají, ale upřímně, na půlce chleba může být vaše škoda max. tak 12 Kč. Na celém bochníku možná kolem dvacky. Já vím, naštve to, ale zvažte, jestli kvůli takovým drobným se vám vyplatí trmácet do obchodu a s ujedeným chlebem si jít pro pár korun z nezapočtené slevy. Berte to jako ponaučení, že kontrolovat účtenku si máte hned v obchodě a případně reklamovat okamžitě. Skoro jistě se vám tak již dokonce života nestane, že by vás obchodník takto podruhé okradl. Celá ta lekce vás vyšla na hodnotu jedné mince.

 

ahoj1
hodnocení

0x

A jak prokážete, že jste zakoupila chleba ze slevou? Máte ten obal vyfocený?

Pokud zavolat na infolinku prodejny, tak vám řeknou postup. V rámci dobrých vztahů vám to řetězec asi uzná, Vietnamec ve večerce asi ne. Právo na to ze zákona není. V tomto případě jste si měla zkontrolovat na pokladně nejedná se o skrytou vadu.

pravděpodobně na výrobků byl čárový kód pro slevu, a pokladní ho nenasnímal, mám pravdu?

 

hodnocení

0x
avatar herd

To se stává v BILLE, ta přelepka nemá jiné údaje (ani QR kód co hloupý chytrý telefon neumí přešíst) a je to časté, dalo by se spekulovat jak to dělají záměrně nebo si toho nevšimnou. Je dobré dát zboží se slevou hned na začátek (a v reálném čase kontrolovat částečné součty)

V albertu jsou cenovky včetně nového čárového kódu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]