Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
prosím o informaci týkajícího se celoživotního vzdělávání, myslím tím konkrétně vzdělávací zařízení pořádá školu a kongresy.
Kongresy a výuka probíhají v individuálních školách , ale to není podstatné. Vzdělávací zařízení má schválené akreditace.
Tudíž se na absolventy vztahují tzv. body za celoživotní vzdělávání. Body se zohledňuji lékařům, sestřičkám, záchranářů,...spadají k těmto profesím ještě nějaké další?
Vím, že v tomto směru proběhly v minulosti nějaké změny.
Prosím, netušíte napřímo kam se pro bližší specifikaci obrátit?
Děkuji za vynaložený čas.
Drahý, zaprvé nejsem inženýrka, když už, tak magistra a bakalář, zadruhé si zde na tituly nehrajeme, zatřetí o CŽV moc nevím, už to dávno nepotřebuji, ale akreditované osoby jsou z různých oborů, stavaři, zdravotníci, právníci a nejspíš mnozí další. Takže bych se obrátila nejspíš na svou profesní komoru.
Ježiši, já taky nejsem "paní inženýrka", když už, tak inzinyrka (pruhovaná). Moje přezdívka vznikla tak, že když jsem se přihlašovala na poradnu, měli jsme zrovna se synem debatu o tom, jestli bude nebo nebude studovat na VŠ. Tenkrát mi vysvětloval, že se chce živit kreslením, že mu škola k ničemu nebude, a doslova řekl: "Tobě taky ta škola celkem k ničemu není, ty inžinýrko jedna... pruhovaná..." a můj nick byl na světě. Měl pravdu. Titul mám, ale téměř nikdy mi k ničemu nebyl, protože jsem o to ani nestála. Ale mockrát mi to bylo předhozeno, jak v životě, tak i tady na poradně. Párkrát už jsem si chtěla nick změnit, ale kvůli kontinuitě jsem to neudělala.
Na otázku neumím odpovědět, je to úplně mimo můj obor, v němž jsem nejjistější (sociální pojištění).
Skoro každý obor má svoje celoživotní vzdělávání, třeba elektrotechnika.. nevím, kterým směrem s ubíráte, ale zde třeba ekonomický směr...