Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nedostatek lásky

Od: luk odpovědí: 10 změna:
Dobrý den,
Už dlouhodobě se potýkam se svým osobním problém jak v partnerském vztahu tak v rodině.
Pocházím z vícečetné rodiny, kdy se snažím dělat všem mým blízkým radost, ale připadá mi, že to samé nazpět nedostávám. Studuji ještě VŠ, takže jsem přes týden ve městě a jednou za 14 dní přijedu domů. Pokaždé, když domů přijedu něco někomu přivezu, např. Bratrovi rifle, nebo jsem teď objednávala dorty mamce a bráchovi. Přijela jsem dnes po cca 14 dnech a zase všechny obdarovala, ale koukala jsem, že v kuchyni chybí můj keramický výrobek, který jsem dělala a věnovala se mamce. Řekla mi, že ho rozbila. Řekla jsem, že jsem naštvaná a šla se vybrečet do pokoje. A začíná můj zacyklený kruh, hrozně bych chtěla, aby za mnou máma přišla a omluvila se jenže ona to nikdy neudělá. Už jako mladá jsem kolikrát zalezla do pokoje a brečela a doufala, že se o mě bude zajímat a přizná vinnu, ale to ona nikdy neudělá. Mým jazykem lásky je pozornost, nebo nějaké vyznání lásky, bohužel to nikdy ze strany mé matky nepřicházelo. Kolikrát jsem jí to říkala, ale nic. Vždycky přijedu a snažím se doma se vším pomáhat, ale nikdo mi nedal zpěvnou vazbu, že mě má rád, že jsem mu chyběla, žádný dotyk nic. Tak jsem si, alespoň vzala králíčka a hladím jeho, chybí mi vyjádření lásky. Na bytě to nezažívám, protože se spolubydlou vždycky rádi pokecáme dáváme si dárky k Vánocům a pozornost je vzájemná. Partner mi taky nikdy nedával najevo, že si mě váží atd. Prostě snažím se vždy přinést modré z nebe, ale nikdo mi připadá, že to neocení.
Chtěla bych se proto zeptat je chyba ve mě, že to neumím překousnout nebo se dají tyto nastavené vzorce nějakým způsobem jak v rodině tak doma odbourat. Připadám si jako deprimované dítě, které lásku nedostává. Připadá mi, že jsem všem ukradená a nikdo mě nemá rád. Nechápu, proč jsem se narodila do rodiny, která potřebu lásky nemá a proč ji mám teda já.