Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
pracuji jako OSVČ pro firmu, kde jsem podepsal rámcovou smlouvu, jejíž obsahem je, že firmě budu poskytovat obchodní služby. Výpovědní lhůta je jeden měsíc (klasicky od prvního dne následujícího měsíce). Dostal jsem super nabídku, která by byla od prvního února. Jednání s tou druhou firmou se protáhlo a odchod tedy bohužel oznamuji v třetině ledna. Je mi to blbý a chtěl jsem se s firmou na odchodu férově domluvit. Dva manažeři, kteří jsou nade mnou, jsou s tím úplně OK, bohužel EGO šéfa firmy mu nedovolí to nechat jen tak a říká, že mě nemůže na základě smlouvy pustit.
Chtěl bych se tedy zeptat, vzhledem k tomu, že jsem podepsal pouze rámcovou smlouvu, ale žádné následné realizační smlouvy, jsem reálně vázaný ve firmě dál být? Pokud to dobře chápu, tak jediné k čemu mě rámcová firma váže, je plnit následné smlouvy podle podmínek, které stanovuje. To znamená, že i výpovědní lhůta pouze řeší, abych jen tak nepřestal plnit závazek z potenciálních realizačních smluv?
Upřímně jsem čekal, že se to bude dát normálně komunikovat, ale bohužel nastala tato situace. Kdybych prostě odešel a přestal pracovat, je to krom toho, že mě může zaměstnanec nahlásit jako učastníka švarc systému, právně napadnutelné? Pokud ne, přemýšlím, že to risknu, i přes to, že asi klidně může zavolat novému zaměstnavateli a stěžovat si na mě.
Předem díky za odpovědi.
Nejdříve tvrdi, Že má rámcovou smlouvu a následně tvrdí že už pracuje, takže má i nějaké dílčí smlouvy.
ty smlouvy přece nemusí být písemné.
Jestliže máš výpověď YouToo měsíc od prvního dne měsíce následujícího, tak pochopitelně musíš zachovat status quo, takže pokud pracuješ, tak budeš pracovat dal, pokud tedy nejsi zmetek, ktery chce vydrbat...
ano tvý přímý nadřízený jsou s tím v pohodě, protože oni tě neplatí ani firmu, žiješ za peníze šéfa a ten rozhoduje.