Nejste přihlášen/a.
Ahoj, potřebuji radu na moji situaci. Nebo klidně vaše zkušenosti pokuď jste někdo zažil podobnou situaci, ocením každý názor... Takže, je mi 22 let jsem studentka. Pár let zpátky jsem se seznámila s jedním klukem (mým prvním), bohužel tam některé věci nefungovaly a asi po dvou letech jsme se rozešli. Rozchod byl z mé strany protože už jsem nevěděla co dělat. Ani půl roku po rozchodu jsem se z toho vůbec nedostala, bylo mi po něm smutno a furt jsem k němu hodně cítila. Pak jsem měla druhý vztah cca 3-4 měsíce, ten člověk mi byl hodně podobný, takže jsme našli hodně společných aktivit, bylo mi s ním fajn, necítila jsem k němu tolik ale měla jsem ho hodně ráda - i tento vztah se rozpadl. I přes tento vztah se nikdy nevytratily moje city k tomu prvnímu příteli, takže jsem se rozhodla že se mu ozvu a uvidím. Chtěla jsem ho jen vidět po dlouhé době. Když jsme se viděli tak jsem zjistila, že mezi náma furt něco je, i z jeho strany tam stále jsou city, přitažlivost.. všechno. Jediný problém je že mám strach vstupovat po druhé do stejné řeky. Sice jsme si o tom všem promluvili ale dostali jsme se k tomu že oba jsme úplně jiní, je tam toho opravdu hodně a abychom mohli být spolu muselo by se na obou stranách hodně změnit, hodně dělat kompromisy, celkově by to byl hodně tvrdě vybojovaný vztah kdyby se nám to opravdu povedlo. Například já bych se musela naučit větší rozhodnosti, iniciativě, (taky jsem introvert a musela bych se snažit být víc společenská), já od něj bych zase očekávala že nebude trávit tolik času s jinýma lidma a bude se mi víc věnovat, víc mě brát sebou právě na ty akce na které jezdí.. No nevím prostě jestli to vůbec může fungovat a pouštět se do toho. Prosím tedy jestli jste někdo byl v podobné situaci podělte se o to jak taková rozdílnost povah a aktivit, koníčků, všeho ovlivnilo váš vztah.. máte to tak někdo? Stojí to za to nebo myslíte že je lepší být třeba s člověkem který vám je podobný ale třeby city k němu nejsou až tak hluboké?