Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak správně cvičit na krční páteř a vrchní část zad

Od: karel44® odpovědí: 2 změna:

Ahoj, dobrý den všem.

Ve stručnosti popíši o co mi jde. Více jak rok řeším bolest krční páteře na levé straně, která začne vystřelovat do malé části hlavy a pak do oka. Když si nevezmu včas prašek, tak to přejde do brutální migreny. Prošel jsem všechny vyšetření od tunelu, vyšetření mozku atd atd..vše ok. Nejspíše jde o nějaký sval, který když začne něco dělat, tak je to pro něho nepřirozené i přesto, že by to normální chlap zvládl. Např. držet v náruči mého 5 letého syna co má cca 16 kg a jen tak se s ním v náruči točit. To vím, že když udělám, tak druhý den jsem KO.

Měl jsem od lékaře napsané rehabilitace ale neviděl jsem nějaké zlepšení protože takové ty v uvozovkách státní rehabilitace mi připadají, že jsou jen aby se neřeklo.

Vše začalo asi před 6 lety. V mládí jsem sportoval a byl zpevněný. Pak jsem 6 let v práci fyzicky dřel (nepřirozené pohyby a x krát přetížen). Sport šel stranou a max jen občas nějaký běh, Posilování těla nebylo už žádné. Svalstvo ochablo a mám pocit, že proto se toto vše děje. Já už prostě nevím od koho si nechat poradit. Bojím se, že když začnu cvičit od úplného začátku, že se mi to zase rozjede. U neurologa se také nic nenašlo.

Třeba vím, že když chci v ryhlosti vysát byt a nebo si s klukem stavět lego a koukat směrem dolů a nebo příklad pověsic ženě závěsy a hlavu zaklonit směrem ke stropu, tak vím, že ráno nebo do 24 hodin to poznám. Buď poklesem nálady protože to je nějak nervově spojené a pak začátkem bolesti hlavy a nebo migrenou, kterou doprovází brutální zvracení.

Pokud je tu někdo, kdo mi dokáže poradit, tak budu rád, co s dělem a jak dělat. Díky moc.

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x