Potřebuji poradit.Omylem jsem si objednala z e-shopu zboží.Objednávku již nešlo stornovat.Mohu učinit tak, že balíček si na poště nevyzvednu.Vrátí se jim to zpátky? Nemám a tom zkušenosti. Děkuji za odpovědi.
Vrátí. Ale mohou po Vás požadovat úhradu poštovného. Záleží na tom co mají uvedeno v obchodních podmínkách. Takové jednání není zrovna ale z Vaší strany správné.
yweta
Ano to máte pravdu, že takové jednání není správné.Ale objednávku jsem stornovala ihned po přijetí emailu o objednání, že došlo k omylu. Bylo mi sděleno, že storno nelze provést.
Vy jste objednávku chtěla stornovat ihned po přijetí potvrzovacího mejlu a odmítli vám ji stornovat? To je velmi neobvyklé, můžete nám prozradit, o jaký e-shop jde?
Pokud je to opravdu tak, že v daném eshopu sdělili, že storno nelze provést, tak to je naopak indície, že nepříliš solidní je daný eshop. Já jsem dřív krátce v eshopu pracoval. Okamžité storno objedávky zboží, které je na skladě, není problém provést. V tom případě bych jim opravdu úhradu poštovného neposlal.Navíc nelze vyloučit, že jednají celkově nesolidně a kdoví, jaké zboží prodávají (třeba i vadné výrobky).
Tazatelka se nemusí bát, že by jí časem "zaklepal" na dveře exekutor V eshopech většinou náhrady nákladů na přepravu neřeší, protože kdyby to mnohde řešili, tak by se z toho možná po*rali
Predevsim na to nemaji narok. Narok by meli maximalne na rozdil mezi cenou vybrane dopravy a nejlevnejsi nabizene. Coz byva par korun a jeste jen nekdy...
Nevěřím tazatelce ani slovo. Jak lze si omylem objednat zboží? V každém případé ihned po objednáni lze udělat storno. Obyčejně je to tak, že tazatelka našla stejné zboži jinde za nižší cenu a znás tahá za fusakly.
Ano, tak to bývá, že někdo si někde objedná zboží, ale přitom hledá další eshopy a když třeba za půl hodiny najde levnější zboží, tak původní objednávku strornuje (v lepším případě) nebo už jí vůbec neřeší.
Tedy je výrazný rozdíl mezi významenm slova ihned (tedy časem v řádu minut) a mezi prodlevou třeba půl hodiny
Každopádně jakoby chytřejší pracovníci eshopů se snaží vystornovat všechny objedávky, kde je to aspoň trochu možné - když už se objednatel případně "obtěžoval" poslat info o stornu. Jinak by totiž riskovali zbytečné balení daného zboží, zbytečnou manipulaci se zbožím a časovou prodlevu atd.
Ano, je to tak. Když byste balíček nevyzvedla, tak by byl balíček doručen zpět do eshopu. Bylo by to ale nesolidní jednání. Sice to tak někteří lidi dělají, ale taky někteří z takto postupujících lidí můžou být na "black listu" určitého eshopu a nemají šanci na zaslání jiného zboží.
Pokud chcete být solidní, doporučuju zavolat do toho eshopu a vymyslet si např. že jste bohužel nedostala nějaké peníze, se kterými jste počítala a že proto nemůžete zásilku převzít. Můžete eshopu nabídnout úhradu částky za přepravu.
Předpokládám ale, že uvažujete jako většina jiných lidí a sice v tom smyslu, že eshopů je jako "smetí" a proto můžete nějaký eshop jakoby ignorovat.
Pokud jste danou objednávku zrušila opravdu obratem, a ne třeba až po několika hodinách,tak v tom případě je nesolidní jednání toho eshopu a lepší je, příště objednávat v jiném eshopu .
Všem děkuji za odpovědi.Je zbytečné vysvětlovat, jak se stala chyba při objednávání, protože každý si to vyloží po svém.Nevyhledávala jsem zboží jinde, jednalo se o nesprávnou velikost.Storno nešlo udělat, bylo mi doporučeno zásilku převzít a poté odstoupit od smlouvy do 14 dnů. Přišlo mi zbytečné zásilku přebírat a poté ji hned vracet, tak jsem chtěla poradit.
bylo mi doporučeno zásilku převzít a poté odstoupit od smlouvy do 14 dnů Tohle místo storna? Takový nesmysl? To by mě fakt zajímalo, co je to za e-shop, ale nejspíš je to přísně tajné.
Když jsem pracoval u Pošty,tak se jedné větší firmě s kosmetikou vozili zpět nevyzvednuté balíčky.A vracel jsem jim i nějaké peníze za poštovné.. Nevím jakou měli s Poštou smlouvu,ale bylo to tak..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.