Nejste přihlášen/a.
V rodině máme všichni stejného operátora.
Dva mají paušál - ostatní předplacenku. - každý u paušálu platil jinou cenu.
Z blízké přízně od stejného operátora přešel příbuzný ke konkurenci s výhodnějším tarifem ( vše bez omezení ) a za nižší cenu.
Napřed volal první rodinný příslušník (R.P.) na infolinku že má od konkurence lepší nabídku ( tu co má ten z přízně ) - lepší služby za nižší cenu.
Tak mu nabídli volání a SMS bez omezení a 15GB dat v plné rychlosti ještě za nižší cenu než mu nabízela konkurence - takže ušetřil cca 250 Kč měsíčně.
Pak tam volal druhý ( R.P. ) a řekl jim to stejné co ten první a za stejnou cenu mu nabídli omezené volání a omezené SMS ale neomezená data v plné rychlosti - a ten šel s platbou míň jak na polovinu co platil původně.
Proč tomu druhému za stejnou cenu nenabídli stejné podmínky jako tomu prvnímu? Přemýšlím jestli to nemůže být různou délkou smlouvy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.