Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Raiffeisenbank platba přes internet

Od: dumy odpovědí: 10 změna:

Dobrý den,používal jsem equa bank a po sloučení s raiffeisenbank mi nejdou platby kartou přes internet.Žádná sms mi nepříjde.Dočetl jsem se něco o 3d secure kodu,ale ten jsem v bankovnictví nikde nenašel.Jak tedy tyto platby fungují bez mobilních aplikací.Mám starý telefon.děkuji.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

higr
hodnocení

2x
Podobné fuckupy jsem u eRBéčka při té slavné fúzi přesně předpokládal, takže jsem účty u Equa s předstihem vynuloval. Peníze mám v jiné bance a zcela v klidu. Vidím, že jsem dobře udělal.

 

paveldvorak
hodnocení

1x

u RB jsou 3 možnosti autorizace při platbě přes internet, za autorizaci přes SMS se platí od lonského podzimu 19,- kč na měsíc..bez ohledu na počet autorizačních sms...SMS kód přijde jen pokud se vybere způsob autorizace SMS-kódem...v RB bankovnictví je automaticky nastavena autorizace prostřednictvím RB klíče, proto je nutné nejdříve vybrat možnost autorizace přes SMS kod a pak SSM přijde

platbu kartou na internetu je nutné nejdrříve POVOLIT v nastavení:-P !

dumy
hodnocení

Platbu kartou mam povolenou.Při platbě zboží se mi jen zobrazí.zadejte potvrzovací kod.3možnosti autorizace nemam.

ejka

Mám stejný problém, ve chvíli kdy zadám kartu a má dojít k placení, tak to chce zadat ověřovací kód, ale ten nikam nepřijde, ani nemůže, protože při tom nedojde ke komunikaci s bankou, jako třeba u karty Kb. A pokyn "Přihlašte se do svého internetového bankovnictví, zkontrolujte částku" atd., je k ničemu.

Mám pocit, že bez nainstalované aplikace - Rb klíče v mobilu to nefunguje. A protože mám mobil se starší verzí androidu než je potřeba, tak mám smůlu.

 

paveldvorak
hodnocení

1x

vstup na účet:

1.) SMS kód

2.) RB klíč

3.) osobní klíč

--------------------------------------------------------------------

nevím, z jaké aplikace se tam přihlašuješ doporučuji zavolat přímo ma infolinku RB tady to nevyřešíme

dumy
hodnocení

SMS kodem se přihlašuju na účet.Takže jak tady čtu,ten přechod k rb asi tak hladký nebude.Nemít tam závazek,tak už jsem jinde.

 

mate59
hodnocení

0x
Banka používá klíč v aplikaci.Potvrzovaci sms chtěli zpoplatnit.Zkuste jejich infolinku 800 900900.

Jak je to s tím zpoplatněním? Aktuální stav?

 

dedalebeda*
hodnocení

0x

Mám účet v RB, ale neměl jsem Equa. Platby na internetu dělám různými způsoby: kartou, qr kódem, přihlášením na pc, potvrzením přes mobilní aplikaci. Vše funguje ok. Z toho vyvozuji, že problém se samotnou RB není. Může být problém kvůli přechodu od Equa nebo nějakému vašemu nastavení.

paveldvorak

také potvrzuji že RB funguje, bude to vždy problém uživatele

z osobních a bezpečnostních důvodů nemám aplikaci RB klíč v mobilu, ale v tabletu, který mám doma a který si hlídám před možným napadením např, virem atd...V případě potřeby vše vyresetuji vymažu dám do továrního nastavení a jedu od začátku, upozorňuji že je nutné na webu RB nejdříve provést výběr a autorizaci příslušného mobilního zařízení...jen samotné stažení RB klíče nestačí...když v tabletu smažu vše co se dá včetně všech nastavení, musím opět na web RB a dané zařízení zde autorizovat...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]