Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,používal jsem equa bank a po sloučení s raiffeisenbank mi nejdou platby kartou přes internet.Žádná sms mi nepříjde.Dočetl jsem se něco o 3d secure kodu,ale ten jsem v bankovnictví nikde nenašel.Jak tedy tyto platby fungují bez mobilních aplikací.Mám starý telefon.děkuji.
u RB jsou 3 možnosti autorizace při platbě přes internet, za autorizaci přes SMS se platí od lonského podzimu 19,- kč na měsíc..bez ohledu na počet autorizačních sms...SMS kód přijde jen pokud se vybere způsob autorizace SMS-kódem...v RB bankovnictví je automaticky nastavena autorizace prostřednictvím RB klíče, proto je nutné nejdříve vybrat možnost autorizace přes SMS kod a pak SSM přijde
platbu kartou na internetu je nutné nejdrříve POVOLIT v nastavení !
Platbu kartou mam povolenou.Při platbě zboží se mi jen zobrazí.zadejte potvrzovací kod.3možnosti autorizace nemam.
Mám stejný problém, ve chvíli kdy zadám kartu a má dojít k placení, tak to chce zadat ověřovací kód, ale ten nikam nepřijde, ani nemůže, protože při tom nedojde ke komunikaci s bankou, jako třeba u karty Kb. A pokyn "Přihlašte se do svého internetového bankovnictví, zkontrolujte částku" atd., je k ničemu.
Mám pocit, že bez nainstalované aplikace - Rb klíče v mobilu to nefunguje. A protože mám mobil se starší verzí androidu než je potřeba, tak mám smůlu.
vstup na účet:
1.) SMS kód
2.) RB klíč
3.) osobní klíč
--------------------------------------------------------------------
nevím, z jaké aplikace se tam přihlašuješ doporučuji zavolat přímo ma infolinku RB tady to nevyřešíme
Mám účet v RB, ale neměl jsem Equa. Platby na internetu dělám různými způsoby: kartou, qr kódem, přihlášením na pc, potvrzením přes mobilní aplikaci. Vše funguje ok. Z toho vyvozuji, že problém se samotnou RB není. Může být problém kvůli přechodu od Equa nebo nějakému vašemu nastavení.
také potvrzuji že RB funguje, bude to vždy problém uživatele
z osobních a bezpečnostních důvodů nemám aplikaci RB klíč v mobilu, ale v tabletu, který mám doma a který si hlídám před možným napadením např, virem atd...V případě potřeby vše vyresetuji vymažu dám do továrního nastavení a jedu od začátku, upozorňuji že je nutné na webu RB nejdříve provést výběr a autorizaci příslušného mobilního zařízení...jen samotné stažení RB klíče nestačí...když v tabletu smažu vše co se dá včetně všech nastavení, musím opět na web RB a dané zařízení zde autorizovat...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.