Nejste přihlášen/a.
zdravim, moje kamaradka ma obcas problemy se zazivanim, sni neco a pak ji je treba cely den spatne.
ja tyhle problemy snad nikdy nemel (alespon poslednich par let) a proto nevim vubec nic co by clovek mohl delat v techto pripadech. Neznate nekdo nejaky babickovsky vychytavky nebo cokoliv co by mohlo pomoci v pripade problemu se zazivanim?
Moc dekuji za kazdy navrh ci radu...
Bude asi nejlepší, když se poradí s lékařem. Prošla jsem zánětem žlučníku, slinivky břišní a léčila dlouho žaludeční vředy. Dopadla jsem tak špatně proto, že jsem odkládala návštěvu u lékaře. Nikomu bych to nepřála tím projít. Na babské rady nedejte, když nevíte, co léčit. Prodávají se v lékárně i různé čajové bylinné směsi. Kterou by jste vybral? Snad by pomohla dieta a vyhýbat se jídlu, které dělá problémy. Celý den špatně - je jí těžko, zvrací, má průjem? Lékař posoudí, zda stačí léky, nebo jít na vyšetření. Myslím si, že je zbytečné se trápit .
Tak to Vám závidím doktora. Já za ním běhala pět let. Bolesti v žaludku, křeče po jídle, bolesti, mdloby, nadýmání, někdy průjmy, nechutenství, po ránu nesmím ani čaj nebo jen vodu, vyhublá a nemůžu přibrat a on nic. Ani na to pitomé gastro mne neposlal. Asi jsem se mu nevešla do tabulek.
Tak jsem to vzdala. Hledám a zkouším sama, co by mohlo pomoci (zatím nic, jen jsem zjistila, že mi občas vadí knedlík) a přežívám jak se dá. Ten felčar už mne neuvidí!
Děkuji za rychlou odpověď. Nad celiakií jsem také uvažovala, ale zarazilo mě, že lidé s celiakií jsou prý menšího vzrůstu a já mám cca 180, tak nevím.
Takže mám otázku, je tu někdo, kdo má celiakii a přitom je vysoký?
jak psáno výše - co to znamená problém se zažíváním?
nevolnost, těžko od žaludku z jídla? - mátový čaj, případně bylinné kapky Iberogast - možno koupit v lékárně
bolest žaludku bez příčiny nebo z nervů? - teplé mlíko s medem
průjmy? - čaj Tormentan, dietka, laktobacily - tabletky z lékárny - dlouhodobě, preventivně...