Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Elektronické odeslání podání na úřad práce

Od: hlavicka odpovědí: 18 změna:

Potřebuji změnit účet pro zasílání příspěvku na bydlení a tak jsem hledal jestli to náhodou nejde nějak vyřídit přes internet bez nutnosti jít kvůli tomu na ÚP. V internetu jsem našel "Hlášení změn - změna způsobu výplaty dávky" ( mpsv.cz/...) a tam vyplnil on-line formulář na který je tam odkaz a odeslal ho přes identitu občana kde jsem se přihlásil přes bankovní identitu. Po odeslání se mi zobrazilo to co je vidět na přiloženém obrázku. Píšou tam v tom zeleném obdelníku "Hotovo! Vaše žádost byla úspěšně odeslána.Ozveme se Vám hned, jak ji zpracujeme. Nemusíte nic ověřovat telefonicky, osobně ani písemně. Co nejdříve Vás zkontaktujeme sami." . Odesílal jsem to v neděli odpoledne, ale doposud (středa odpoledne) se mi ohledně toho nikdo neozval a ani mne nijak nekontaktoval. Nevím jak na ÚP chápou pojmy hned a co nejdříve, ale předpokládal bych, že po třech dnech by se mi ohledně toho snad mohli nějak ozvat. Vyhovovalo by mi aby prosincový příspěvek mi byl zaslaný už na změněný účet, ale pokud jim to bude trvat třeba něsíc tak se to možná nestíhne ani pro výplatu lednového příspěvku. Očekával bych kdyby mi potvrdili alespoň něco ve smyslu např. "Vaše podání jsme v pořádku obdrželi a předali ho na příslušné pracoviště. O jeho vyřízení budete dále informování."nebo něco takového. Bez jakékoliv informace si o tom nyní můžu myslet cokoliv např., že moje podání se někde ztratilo, že to ignorují a tzv. zametají pod koberec a nebvyřizuji, že se někdo vykašlal mne ohledně toho informovat atp.. Identitu občana jsem pro kontakt s úřady využil poprvé a tak s tím nemám žádné zkušenosti a nevím jak to úřady vyřízují a jak to funguje. Připadá mi to ale, že možná některé úřady včetně ÚP nejsou dostatečně připravené na vyřizování záležitosti přes internet a identitu občana a nebo s tím neumí jejích zaměstnanci dobře pracovat. Máte už někdo nějaké zkušenosti s vyřizováním některých záležitosti s ÚP přes intwernet a identitu občana? Pokud ano tak by mne zajímalo jaké.


Elektronické odeslání podání na úřad práce

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

petrr
hodnocení

1x

Tipuji, že na vyřízení mají 30 dní. To je uvedeno na většině tiskopisů úřadu práce ale možná se pletu.

Ale jak již zde bylo psáno, momentálně je tolik příspěvků na všechno, že než se k jednotlivým žádostem dostanou tak to trvá. Identita občana je spíše nějaké usnadnění občana jak s úřadem komunikovat (dle zkušeností ale vím, že většinu dokumentů stejně musíte doložit osobně) ale neznamená to přednostní vyřízení.

I ve Vašem případě, že jen "potřebujete změnu čísla účtu" je to vedené v systému. Některé žádosti se vyřídí hned, jinde to trvá.

hlavicka
hodnocení

Pokud bych něco musel ještě dokládat osobně tak by pak ta identita občana při komunikaci s ÚP ztrácela smysl. Mne nejde ani tak o nějaké přednostní vyřízení, ale spíše alespoň o potvrzení toho, že to moji podání přijali a budou ho vyřízovat kdo ví kdy. Takto nevím jestli se mám obtěžovat a jet na ten ÚP si to vyřídit osobně.

jrk
Mají na to 30, možná 60 dní.
Výhoda je, když žádáš o dávku, že to platí ode dne podání
hlavicka
hodnocení

jrk: A kde je to uvedené, že na to mají 30 nebo možná 60 dní? Na tom potvrzení úspěšného odeslání píšou, že "Co nejdříve Vás zkontaktujeme sami.".

 

racio
hodnocení

0x

V klidu počkejte, až se vám ozvou. V pondělí měla děvčata úřední den a dnes také. Sociálně slabých jako jste vy je prostě mnoho, takže včera na vaši žádost nedošlo. Nikde není uvedeno, že něco zpracují hned. Buďte rád, že ještě něco dostanete, protože to nebude mít dlouhého trvání.

hlavicka
hodnocení

Čekat samozřejmě čekám, ale v klidu příliš nejsem. Ono se to dobře píše, že počkejte když se nejedná o vlastní záležitost na které někomu záleží. Pokud se to někde zašantročilo tak také můžu čekat i do nekonečna. Rád bych věděl jestli mi to takto přes internet vyřídi a nebo nakonec tam budu bohužel muset zajet a vyřídit si to osobně. Mám dojem, že některé úřady stále upřednostňují osobní kontakt s lidmi před kontaktem přes internet s použitím identity občana. Proč píšou, že "Co nejdříve Vás zkontaktujeme sami." když to příliš pravda není. Nevím kde se ty podání odesílají, ale pokud někde na podatelnu úřadu tak bych čekal odtamtud potvrzení přijetí podání s informaci, že to bylo přeposlané dál k vyřízení. Takto se také mohu třeba po dvou týdnech nebo po měsící pokud bych to reklamoval dovědět, že to moje podání tam nemají (nedošlo jim to) a že jsem čekal zcela zbytečně.

etana*

Nejdříve, kdy mohou a na vaše podání dojde řada (v rámci povinného limitu na vyřízení) ne nejdříve, kdy si vy vzpomenete, tedy okamžitě. Pokud se chcete těchto nepříjemností zbavit, stačí si platit své bydlení sám a nechtít to po státu (potažmo daňových poplatnících). Dřív potřební aspoň seděli na schodech kostela a snažili se, děkovali. Dnes jen brblají u počítače.

hlavicka
hodnocení

etana: Píšou tam v tom co se mi zobrazilo po odeslání, že "Co nejdříve Vás zkontaktujeme sami.", ale každý pojem co nejdříve asi chápe trochu jinak.
Jinak pokud nemáš v úmyslu poradit tak by jsi alespoň nemusela reagovat s těmi neslušnými přípominkami plnými nenávisti a tím respektovat Z2, ale slušnost je pro tebe asi veznámý pojem, že.

etana*

Radu tam máte, potvrzení jste dostal (právě to, co máte na obrázku). Takhle to v elektronickém styku chodí, extra přípis je zbytečný. Termíny vyřízení jsou dané zákonem, takže také známé.

Nenávist k sociálně slabým nechovám, ale že současný socialismus mně vskutku zlobí, to je fakt. To bude tím, že to musím vám všem platit a ještě všude číst o jejich nespokojenosti a nevděku.

hlavicka
hodnocení

etana: Radu s určitou dávkou tvojí nenávisti. To co je na tom obrázku pouze potvrzuje odeslání, ale ne příjetí.
Dalo se čekat, že se nepřiznáš k té nenávisti k sociálně slabým. Ono se lidí neradi přiznávají k vlastním nekalostem. Snad si naivně nemyslíš, že kdyby jsi něco nemusela platit z daní tak by jsi tím měla větší příjmy. Ono by ty peníze naši politici dokázali prošantročit i jinak. Nepřeji ti nic zlého, ale nemůžeš nikdy vědět do jaké situace se kdy dostaneš kdy budeš pak ráda, že ti stát něco málo dá z těch námi všemi placených daní.

jrk
Slabým? Spíš netahavým. Táhněte makat!
Povinně zametat chodníky sem a tam 10 hodin denně jinak nic nedostanete! Tak to má byt, tak je to správně.
hlavicka
hodnocení

jrk: Táhni raději ty z této poradny když se neumíš slušně chovat a nejsi ochoten dodržovat pravidla (Z2). Nikdo to tu nemoderuje a tak proč to nezneužít a nechovat se zde hulvácky když ti za to žáden postih nehrozí. Nevíš v jaké situaci kdo je a proč žádá o nějaké dávky, ale sprostě kritizovat někoho o kom vůbec nic nevíš to ti jde velmi dobře. Nenávist je velké svinstvo které je na této poradně asi záměrně podporované těmi kdo by to tu měli hlídat.

 

hlavicka
hodnocení

Tak doposud se mi nikdo neozval ani me nijak nekontaktoval přes to, že je už to dost dlouho na to aby se tím mohl někdo zabývat. Asi se budu muset ozvat já nebo někde podat na takové vyřizování záležitosti stížnost. K čemu je ta identita občana dobrá když ji na ÚP ignorují a nebo jim to nefunguje tak jak by mělo? Chápu, že se tím asi nebudou zabývat hned když jim to příjde, ale po téměř dvou týdnech by se tím zabývat snad někdo mohl a mohl by dát vědět jestli je vše v pořádku a jestli to bude vyřízené, tak jak to píšou na tom potvrzení odeslání žádosti které se mi zobrazilo. Kdyby něco po mne požadoval nějaký úřad tak by to po mne možná požadovali doložit nebo vyřídit co nejdříve, ale když já obyčejný člověk něco potřebují po úřadu tak na to kašlou.

etana*

A proč by se někdo extra ozýval? Zjevně jste to podal správně, úřad má zákonem daný počet dní na vyřízení, ta doba ještě neuplynula. Asi máte dojem, že jste něco extra a každý týden vám budou dávat "vědět", že na tom pracují. Tak smůla, tak to není. Takových žadatelů mají bambilion a nebudou extra každému vypisovat, jak jsou s prací daleko.

 

hlavicka
hodnocení

etana: A proč na tom potvrzení úspěšného odeslání píšou, že "Co nejdříve Vás zkontaktujeme sami."? Jestli jsem to podal správně to právě nevím a nejsem si tím jistý a proto bych rád věděl jestli mám k tomu ječtě něco doplnit, podat to znovu, zajít kvůli tomu na ÚP osobně protože elektronické podání přes internet ignorují atp..

 

hlavicka
hodnocení

Tak situace s tím elektronickým odesláním podání na ÚP se dnes konečně vyřešila. Kdybych se jim dnes ohledně toho neozval e-mailem tak bych mohl čekat do nekonečna než se mi někdo ohledně toho ozve. Odpoledne mi telefonovala paní z ÚP, že je vše v pořádku a bylo to vyřízené a že to bylo odeslané na jiné pracoviště než jsem to nechal odeslat já a kde to také vyřídili. Bohužel se ale nikdo neobtěžoval aby se mi ohledně toho ozval tak jak to píšou v té zprávě o úspěšným odeslání.

etana*

Takže nikdo nic neignoroval, jen vy fakt, že nejste jediný, kdo se na ten úřad obrací. Vaše netrpělivost, nic víc. Ostatně to vám všichni radili, at jste v klidu, že na vás dojde řada. Ale nepochybuji o tom, že si stále budete mlít svou.

hlavicka
hodnocení

etana: Ignorované bylo to co píšou na tom potvrzení odeslání žádosti, že "Ozveme se Vám hned, jak ji zpracujeme" a "Co nejdříve Vás zkontaktujeme sami.", ale to ty záměrně ignoruješ a nebereš v úvahu. I kdyby se na ních obrácelo třeba miliarda lidí tak by mohli dodržovat to co někde píšou a neignorovat to a nebo neinformovat lidí, že se jim ozvou a budou jich kontaktovat když ví, že jejích zaměstnanci na to kašlou. Také by mohli ty podání zasílat na kontaktní pracoviště které tam odesílatel uvede a ne na jiné tak jak jich to zrovna napadne. Kdybych se jim včera ohledně toho neozval e-mailem Tak by mne nikdo z ÚP nekontaktoval telefonem a neinformoval, že je to už dávno vyřízené. Elektronická komunikace s úřady přes internet je dobrá a užitečná věc, ale pokud člověk neví jestli něco co na úřad zaslal bylo vyřízené, jestli je vše v pořádku, jestli má ještě něco doložit nebo jestli to bylo z nějakých důvodů zamítnuté atp. tak se není čemu divit, že je netrpělivý. Stačil by jeden telefonát nebo e-mail s informaci např., že je vše v pořádku vyřízené.

Je vidět, že s tou tvoji nenávistnou sprostotou nehodláš dát pokoj dokud to jde a dokud nikdo z těch co by to tu měli hlídat nezasáhne a nějak ti v tom nezabrání. Pokud budeš chtít dále neslušně trollovat a mlít tu tvojí, tak si na to prosím vyber někoho jiného a nedělej to zde na této poradně kde asi nikdo na tu tvoji prezentaci sprostoty není zvědavý.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]