Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
nebudu zdouhavě popisovat, jak se mi to přihodilo. Každopádně mám dvě jízdenky na stejný čas a stejnou trasu. Lze jednu z nich vrátit, když už se daná cesta uskutečnila?
Děkuji za odpoveď
Bude potřeba se zeptat, na takovou obecnou otázku se těžko odpovídá.
Před cestou je až na nějaké výjimky (různé superakční "sparchein" a podobné) možné vrátit skoro všechno. U ČD například do 15 minut před začátkem platnosti. A už jsem několikrát vyzkoušel, že to funguje, holt konkurence donutila i české dráhy chovat se rozumně (dřív se čekalo měsíc a peníze ani vrátit nemuseli, teď je vrací hned).
Po cestě ale těžko, čd jsou posedlé únikem tržeb. Nicméně zkusit by se to dalo, pokud byly koupené na stejné jméno, tak snad je uvěřitelné, že byly koupené omylem dvě a využitá jen jedna. Jinak toto se mělo řešit s průvodčím, který by potvrdil nevyužití jedné z jízdenek a to by se připojilo k žádosti o vrácení. Stejný postup by byl při částečném nevyužití, nebo kdyby jelo méně osob než je na jízdence (samozřejmě s výjimkou těch nevratných).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.