Ahoj, potřebuji radu nebo názor na moji situaci. Jsem studentka vš, je mi 22 let. V dubnu jsem po dlouhém zvažování ukončila můj první vztah (byli jsme spolu skoro tři roky). Už jsem nemohla vydržet, nevěnoval mi dostatečnou pozornost, lásku, víkendy trávil na akcích s kamarádkama. Já byla hrozně zamilovaná ale už to tak dál nešlo, tak jsem se s ním rozešla. Byla jsem psychicky úplně v háji. Koncem května jsem ale poznala někoho nového. Sice se mi to po rozchodu zdálo moc brzy ale ten člověk mi byl tak sympatický, že jsem se s ním postupně začala vídat. Dali jsme se dohromady a jsme spolu do teď. Je mi s ním super, věnuje se mi, jde vidět, že mě opravdu má rád a přesto, že i já mám ráda jeho a jsem neskutečně vděčná za to, že jsem potkala někoho kdo se ke mně chová takto a ne jako bývalý přítel, tak i přesto k bývalému furt něco cítím. Od rozchodu už nejsme vůbec v kontaktu, a v létě už mi bylo fajn a myslela jsem že už jsem to překonala. Ale teď zase o tom přemýšlím každý den, je mi po něm smutno. I přesto že bych nikdy nezničila vztah co mám teď, který je zdravější, upřímnější s lepším a hodnějším člověkem tak si furt vzpomínám na bývalého přítele, ke kterému jsem asi cítila o trochu víc, byla tam větší přitažlivost. Je mi z toho smutno protože vím jak jsem se s ním natrápila a občas přemýšlím jaké by to teď bylo kdybych s ním zůstala a asi bych se s ním vždy trápila. Ale prostě ten cit je k němu tak silný, že přetrvává od rozchodu až do teď, přesto že se nevídáme. Přemýšlím o něm, brečím. Kdy tohle přejde? Je to vůbec normální když už je to takhle delší dobu po rozchodu? Zažili jste někdo podobnou situaci? Jak to mám zvládnout, řešit? Nechci aby to nějak zničilo vztah co mám teď, nechci příteli ublížit a nevím jestli mu říct o tom že jsem se z toho ještě úplně nedostala. Je mi ale hrozně smutno.