Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zaměstnavatel mi odmítá vydat zápočtový list

Od: thp odpovědí: 24 změna:

Dobrý den, před dvěma měsící jsem skončila v práci ale dosud jsem nedostala žádné ukončení. Mám z bývalého zaměstnavatele trochu strach, je agresivní, mlátil svoji paní předevšemi a tak.Poprvé co jsem se na zápočtový list zeptala poslal mě za účetní. (samozřejmě s hromadou keců a s tím, že on je odjetý) Bydlím teď ale 30km daleko od původní práce a když jsem za účetní jela vlak nabral 50min zpoždění. Já nemám řidičák, nemám auto, jsem odkázaná pouze na veřejnou dopravu. Zpoždění 50minut se nakonec změnšilo, ale stejně jsem na místo doběhla o 30 minut později kdy už tam nikdo nebyl. Což chápu. Pak jsem psala o náhradní termín, ale byla jsem ignorována. Prosila jsem o zaslání dokumentů elektronicky či poštou a nic. Prosila jsem o konkakt na účetní ale odpovědí bylo že smlouvu mám snad s ním a ne s účetní takže co chci řešit s jeho účetní. Teď jsem znovu dostala odvahu a v pondělí mu napsala tedy co a jak, že je jeho povinnost mi vystavit zápočtový list, že ho potřebuji a že to budu muset řešit na patřičném úřadě. Odpovědí bylo ať si jako nedovoluji mu vyhrožovat, že oni na mě 2x čekali (nevím kde to vzal) a že je to jenom moje nezodpovědnost, že už ho nemám vyzvednutý, že on v povinostech nic takového nemá, vůbec že nebude nic posílat a že má důležitější věci na práci než moje lemplovství že nemám zápočtový list. Samozřejmě mi tam pak velice mile napsal "zejtra tam účetní bude, tak se tam sejdeme". (Upozorňuji, že jsem se za účetní stavila i 2x mimo domluvenou schůzku ale nebyla tam). Jenže já už samozřejmě pracuji jinde a když mi jeden den napíše "zítra se stav" tak já ikdyž se postavím na hlavu tak tam nebudu, protože musím být v práci... Zprávu jsem si ani nestihla přečíst, čtu si ji až teď když mám trochu volna... a opravdu tam za účetní nemohu jet dopoledne 30km, jsem v práci. Co mám tedy dělat?