Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Spokojenost a zkušenosti s GE Moneby Bank?

Od: fcapab* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

právě řeším hypotéku (již 3 měsíce) a jsem docela nespokojen s přístupem v GE Money Bank.

Ve všem jim vycházím vstříc, dodávám veškeré podklady a stále si vymýšlejí nové podmínky a zkouší měnit to co již odsouhlasili a schválili.

Máte někdo zkušenost s GE a hypotékou? Jako např. s refinancováním po fixaci a pod.? Známý říkal, že mu také dělali problémy.

Díky

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

barbakan*
hodnocení

0x

Přesto,že jsem u GE Money Bank přes 15 let,uvažuji o zrušení účtu.Není tomu dávno co jsem zažádal o hotovostní úvěr (100 t.Kč) na pobočce.Po předložení požadovaných dokladů a potvrzení mi úvěr nebyl schválen.Nic méně mě to nedalo a z recese jsem jel do nejbližšího autobazaru,kde jsem si vybral automobil v hodnotě 350 tisíc Kč a po chvilce mi bylo sděleno,že úvěr mi byl schválen a stačil jen můj podpis,což jsem samozřejmě neučinil.A tady se naskýtá otázka: být či nebýt klientem GE MoneyBank!

 

jita*
hodnocení

0x

mY JSME NA TOM OPAČNĚ,Manžel má ůčet u GE Money Bank a pokaždé když jde do banky tak mu nabízejí půjčky až do 150 tisíc.jednu půjčku jsme vzaly byla vyřízená do 15 min a ještě ten den peníze.Nepotřeboval ani nic od zaměstnavatele protože mu peníze jdou na účet.

 

bebe*
hodnocení

0x

Dobrý den, s GE jsme naprosto spokojení - celá rodina. Nikdy tam nebyl problém s rychlým úvěrem a teď od nich má bratr i hypotéku - ze všech bank mu v GE nabídli nejvíc, vyřízeno bylo všechno během chvilky (jen se pak asi 2 dny čekalo na potvrzení z centrály v Praze). Na GE nedám dopustit. Jednání je tam rozhodně perfektní.

 

snezenkaa
hodnocení

0x

Dobrý den,

účet u GE Money Bank jsem měla téměř 8 let. Vzhledem k častým otravným telefonátům s nabídkami půjček, poplatkům a dále možnosti účtu zadarmo od zaměstnavatele jsem se rozhodla, tento účet zrušit.

Přišla jsem na pobočku, paní mě příjemně přivítala, podala ruku, když jsem sdělila o co mi jde, ihned se na mě začala mračit, začala být opravdu nepříjemná, vzala mojí platební kartu, zle ji rozstřihla a odhodila směrem ke koši. Odpovídala úsečně. Účet se mi po neskutečných tahanicích podařilo zrušit až za necelé dva měsíce, musela jsem si stále brát dovolenou a tahat se na pobočku kvůli podpisům či co, zoufalá jsem psala na chat Ge, kde mi asi 4 pracovnice po týdnech nedovedli poradit. Stále se mě ptali na mé telefonní číslo apod. Při té příležitosti jsem sdělila, že bych nerada, aby mi stále nabízeli půjčky, nemám zájem se zadlužovat, načež mi bylo sděleno že si musím poslat písemnou žádost na centrálu.

Ještě dodám, někdy před 3 lety mi volali z GE, že mi musí rychle zablokovat internetovou kartu ( platby na účty v zahraničí, asi jim unikaly peníze). Souhlasila jsem. Nyní při rušení účtu mi ji zaměstnankyně na pobočce nutila odevzdat, s tím že budu platit pokutu že ji nemám. Když jsem tam po týdnu byla, jiná její kolegyně potvrdila, že má karta byla kdysi zrušena a přestřihnuta.

Prostě bordel, už nikdy víc.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]