Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
na úvod chci podotknout, že nejsem žádná mzdová účetní, marodím za svou cca 15letou pracovní kariéru podruhé, hrubá mzda mi dělá 29895,-Kč - čistého mi to dělá kolem 24.500,-Kč, marodit jsem začala od 19.8.2022 a stále marodím. (jdu totiž na operaci, kterou jsem měla mít dnes, byla zrušena z důvodu vyšších onkomarkerů - tudíž ještě předtím musím na konsilium - avšak o nemoci bych se nerada rozepisovala)
Za srpen 2022 jsem na účet obdržela od zaměstnavatele 16.167,-Kč - je to správně? Protože jsem přeci něco odpracovala. Počítala jsem s nějakými 18 až 19 tisíci, ale jak už jsem avizovala, nejsem mzdovka, trochu (víc) se v těchto přepočtech ztrácím. Navíc mi vyšla náhrada mzdy nějakých 8.943 - to se jako od toho odečítá a nikoliv připočítá - to by odpovídalo. A potom se z toho něco vrací v daních za r. 2022? (I když to se asi nedaní). Ale třeba to motám. Není tu někdo, kdo se v tom vyzná? Děkuji.
Umím spočítat náhradu mzdy v nemoci, ale potřebuji znát Váš hodinový průměr (najdete na výplatní pásce).
Z této náhrady mzdy nejsou odvody ani daň, do zúčtování daně se tedy nepočítá. Je tzv. v čistém.
Zdravím. 186,44 Kč - ale je pravda, že za srpen jsem marodila posledních 9 dní a asi nebo možná až to bude oněch 14 dní, tak mi vyplatí tu náhradu mzdy, opravdu nevím, jak se to vyplácí, když je to tak dlouho. Protože ve výplatní pásce bylo - náhrada mzdy 0,-Kč. Takže možná jsem asi "nedočkavá". Myslím si to dobře? Děkuji.
Mně vyšlo za srpen 7.249 Kč. Správně měla být náhrada za srpen vyplacena za 72 hodin a za září ve výši 806 Kč. Celkem byste měla od zaměstnavatele dostat náhradu ve výši 8.730 Kč.
Za srpen byste měla dostat poměrnou část mzdy od 1.8. do 18.8. Pokud je 29.895 Vaše základní měsíční mzda a nemáte žádné další složky mzdy, byla by poměrná část hrubé mzdy asi 17.360 Kč, ale to už jen hádám. Při základní slevě na dani je čistá 15.409 + srpnová část náhrady mzdy 7.249, celkem k výplatě 22.658 Kč.