Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, řeším zamítnutou reklamaci konkrétně krbových kamen. Krabice nejevila známky poškození a tak řidič odjel, po rozbalení bylo ale prasklé sklo a celkově je to celý poškozený uvnitř, odřené atd, mám proto podezření že to již takhle zabalili a poslali a čekali že to nechám být.
Jak jste řešili zamítnutou reklamaci vy?
Eshop se vymlouvá, že jsem měl zásilku před převzetím rozbalit ale to vás řidič prostě nenechá, automaticky po podpisu převzetí hned zmizel klasicky.
Kamna nelze použít tak jak přišli. Díky za nápady.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.