Nejste přihlášen/a.
Prosím, co by jste dali jako dárek za promoci, pro snachu? v ceně cca 100.000kč
Myslela jsem spíše něco, co se za nějaký čas zhodnotí..., investice, cenné papíry, státní dluhopisy atd. ale bohužel se v tom nevyznám. Něco třeba na dva roky, aby se to zhodnotilo, nějaký termínovaný vklad atd---
Proč myslíte, že ji nutně musel někdo během studia živit, šatit a ubytovávat? Momentálně studuju VŠ a na vše si vydělávám sama...na pokoj, stravu, MHD, mobil, oblečení. Rodiče s výběrem mého oboru nesouhlasili, takže mě finančně nepodporují. Existují i kombinované formy studia, kdy si na sebe člověk normálně vydělává, jako každý jiný.
Snacha chodila do práce a po svatbě ještě k tomu začala dálkově studovat, pak si vzali hypotéku a pustili se do kompletní rekonstrukce rodinného domu, stěhování, otěhotněla, mateřská a nyní mají ročního syna. Učila se po večerech, nocích, jak to jen šlo. Její manžel, ji v tom velice podporoval. Má tu VŠ opravdu vydřenou, oproti svobodným holkám, které podporují rodiče a jejich jedinou starostí je učení. Proto, bych jí chtěla nějak, opravdu hezky odměnit.
Těžko říct, snachu neznáme, nevíme, jakého je zaměření, co ji baví apod. Asi bych osobně zvolila nějakou drobnost na památku, třeba nějaký pěkný šperk, který si vybere... Zbytek bych dala v hotovosti, ať si snacha koupí co potřebuje...Mohl by být darován i poukaz na pobyt, zájezd...Pokud nechcete dát přímo peníze, můžete darovat i investiční zlato, např."zlatou cihličku" (slitek), dělají i pěkná dárková balení. A samozřejmě velká kytice, to musí být...
Ano, ty investiční papíry, by se mi líbily. Něc, jako 100.000 kč, uloženého, jako termínovaný vklad, nebo státní dluhopisy, nebo prostě něco, co se třeba za rok zhodnotí. Jen nevím co...
Olítanou starou předraženou šunku? No to by radostí skákala...
Rok výroby 2007, ale historie pojištění od 2016 spz.penize.cz/...