Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, toto "smrdí" průšvihem. Bude to něco mezi dětskou prací (která je zakázaná), žebrotou a citovým vydíráním kupujících (kdo by odolal holčičkám). Nejsem v této oblasti odborník, ale také by to mohl někdo nahlásit na OSPOD. Zdravím!
lentik - pokud při tom prodeji zboží nebudou holčičky přítomny, tak o způsobu, jak ho prodat, víte. Ovšem, zde jde primárně o to, že si holčičky chtějí hrát na prodavačky a inkasovat peníze. Ale, ona to není hra, což jim snad vysvětlíte.
Jako malý jsem prodával pohledy a jiné nesmysmy v centru Prahy. Bylo to cca kolem roku 2008 (tehdy mi bylo 6).
Zkoušel jsem zámecké schody, karlův most a další místa v centru. Někdy s tím měl někdo problém a vyhodil mě... nic víc se ale nestalo... nebudou posílat zásahovku na malého klučíka.
vydělal jsem si asi 600-800 kč za pár hodin... což pro mě bylo neskutečné :D
takže rada: vyslat je, max je vyženou
Nepořádá obec (nebo přilehlé) nekdy jarmarky? Jestli-ne pak se můžete domluvit se sousedy a přesvědčit obec. Možná by zajistila prostory, "reklamu".
Kdysi jsem byla na třídních schůzkách svého nejmladšího potomka. A jelikož byl na škole kroužek keramiky, tak se v rámci toho dne konala v jídelně burza vystavených dětských výrobků, aby si děti vydělaly na další výtvarný materiál. Na výrobcích byla vyvolávací cena a rodiče se předháněli a trumfovali. Tehdy jsem tam koupila / za 90,- Kčs/ kouzelný malý betlém stvořený dětskýma rukama. Kdo z žáků ho vytvořil, nevím. Výrobky byly značeny jen čísly, aby to nesvádělo k nějakému protěžování. Přes třicet let je tenhle milý betlémek to první, co vytáhnu každé Vánoce... Tak až začne škola, tak naveďte učitele, n. lépe přímo vedení školy, k takovéto prodejní výstavce.
Možnost jako východisko z této situace by mohl být Fler. Udělejte si tam účet na sebe a holky tam můžou prodat svoje výrobky.