Nejste přihlášen/a.
Zajímal by mne Váš názor a tipy na můj "problém". Už od prvního ročníku na VŠ se mi líbí jeden můj učitel. .Občas mi přišlo, že se mu taky líbím..., ovšem žádné konkrétní návrhy neproběhly. Teď už nejsem studentkou a často přemýšlím nad tím, jak bych se k němu dostala blíž...Příležitost se mi nedávno naskytla, když jsem ho potkala ve městě. Hned se ke mně hlásil, že mě rád vidí apod., byla jsem tak zaskočená a nervózní, že jsem vykoktala jen pozdrav a řekla, že musím jít a odešla jsem na tramvaj!Nechápu svoji reakci, když jsme se bavili ve škole o odborných tématech, vůbec jsem nervózní nebyla, dokonce jsem si ho občas i dobírala!Ale na ulici se mi rozklepaly ruce, rozbušilo srdce a tuhle příležitost jsem zazdila..Další možnost jsem měla za několik dní : na nádraží..Když jsem ho zahlédla, zrovna přijížděl vlak, tak jsem si říkala, že se k němu přihlásím, až společně nastoupíme do stejných dveří. On ale rychle odešel na druhou stranu peronu a nastoupil do jiného vagonu..Bylo jasné, že se mnou nechtěl jet celou cestu..Odešel kvůli tomu, že jsem minule neprojevila zájem se s ním bavit nebo na mě neměl náladu, když mě viděl v krátkém čase již podruhé?Jak by to na vás působilo?Ten jeho útěk fakt úplně bil do očí!Taky mám vytipované některé odborné konference, kde vím, že bude..ráda bych se jich zúčastnila, ale mám obavy, aby si nemyslel, že ho "naháním"..Přiznávám, že jeho přítomnost je o důvod víc, proč se zúčastnit, ale ne jediný. .Jak byste postupovali vy, kdybyste ho chtěli lépe poznat?Ještě bych dodala, že je zrovna nezadaný, o deset let starší než já a spíš ten typ,co se zajímá o svou práci a ženské jdou tak nějak mimo něj..
Takže..jak na něj..?Jestli to teda zkoušet..
Děkuju.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.