Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Řešení sporu na AliExpress

Od: rk22 odpovědí: 5 změna:

Ve čtvrtek jsem podal spor na AliExpress ve kterém požaduji vrácení části peněz zaplacených za zboží které mi bylo zaslané jiné než jak jsem ho objednal. Včera AliExpress navrhnul vrácení mnou požadovaných peněz což jsem hned potvrdil, že s tímto řešením souhlasím. Tím jsem si myslel, že spor je vyřízený a nyní mohu čekat kdy mi peníze budou vrácené (zaslané) zpět na můj účet v bance. Později se ale u tohoto sporu objevilo, že prodejce odmítnul řešeni AliExpress. Není tam uvedené žádné zdůvodnění proč to prodejce odmítá a také tam není žádná možnost jak bych se mohl k tomu vyjádřit. Když se na to dívám v mobilní aplikaci tak je tam uvedená žádost o mojí odpověď, ale bohužel bez možnosti odpověfět a běží u toho nějaký odpočet času kde už zbývá nějakých 20 minut času což už nestíhnu odpovědět pokud vůbec nějaká možnost odpiovězení je. To je nějaká novinka v řešení sporů, že prodejce může odmítnout navrhované řešení AliExpressu a kupujícímu není dána možnost se k tomu vyjádřit, čímž není žádná možnost spor vyhrát? V minulosti jsem už podával nějaké spory a rozhodnutí AliExpressu bylo vždy konečné bez ohledu jestli prodejce s tím souhlasil nebo ne.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Zkuste na to kouknout přes pc a ne v aplikaci. Už více lidí mi říkalo, že ta aplikace co se týká sporů je dost osekaná. Všechny spory co jsem kdy otevřela se mi podařilo vždy vyřešit i když původně prodejce nesouhlasil.

rk22
hodnocení

V počítači jsem to také zkoušel, ale i tam to je stejné. To červené tlačítko "View possible solutions" je neaktívní i v počítači. Ten odpočet času který tam je je nějaký divný. Dopoledne mi tam ukazovalo zbývající čas nějakých necelých 20 minut a nyní večer už mi to zase ukazuje 1 den a necelých 14 hodin. Všimnul jsem si ale, že je tam také uvedené po přeložení do češtiny "Odpovězte na řešení nebo v případě potřeby nahrajte další podpůrné informace. Nebo Pokud ještě neexistuje žádné řešení, trpělivě vyčkejte, protože AliExpress stále kontroluje vaši objednávku.". Odpovědět mi to neumožňuje a tak mi asi nezbývá nic jiného než trpělivě čekat co se stane. Snad AliExpress nakonec nerozhodne ve prospěch prodejce a mi ani nedá možnost se k tomu vyjádřit. Kdysi ty spory probíhaly trochu jinak. V minulosti jsem už podával více sporů a vše dopadlo dobře v můj prospěch až na jeden spor kdy jsem se musel dohadovat s prodejcem.

rk22
hodnocení

Tak dopadlo to dobře. V ponděli AliExpress ukončil spor s tím, že mi přiznal vrácení peněz tak jak jsem to požadoval. Nyní mám čekat na zpracování vrácení peněz což by nělo trvat 3 - 10 pracovních dnů a tak jsem zvědavý jak dlouho jim to ve slutečnosti bude trvat. Kdysi ty spory probíhaly trochu rychleji a měl jsem už spor kdy jsem ho podal v neděli a ještě tentýž den AliExpress rozhodnul o vrácení peněz a na druhý den v pondělí jsem už měl peníze vrácené na účtu v bance.

To je dobře. myslím si, že peníze do konce týdne budete mít zpět.

rk22
hodnocení

Dobře to určitě je. Peníze na účtu v bance už mám. Přišly dnes kolem +/- 12:25 a netrvalo to ani těch 3 - 10 pracovních dnů. Řešení sporu tím považuji za úplně ukončené. Z takového řešení reklamaci by se mohly poučit naše české internetové, ale i kamenné obchody, ale to bychom po nich asi chtěli trochu příliš a tak je něco takového v Česku nereálné.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]