Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Skvrna na noze

Od: rybajda® odpovědí: 5 změna:

Zdravím,něco mě kouslo,a udělal se mi flek,je zarudlý asi 5cm velký s bílým okrajem,nemůže to být borelioza?Nemáte s tím někdo zkušenosti?Abych nešel k doktorce s kousnutím od komára :).Děkuji

Skvrna na noze

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jabraka*
hodnocení

2x

Borelioza to může být,skoro určitě.Včera o tom povídali v televizi NOVA a dělali,jako by objevili Ameriku,že boreliozu mohou také přenášet i jiní hmyzové.Já jsem ji dostal před 15 lety a také ne od klíštěte.Po těchto červených skvrnách jsem navštívil lékařku a indikovali mi boreliozu.Je nutný odběr krve a antibiotika.A mi to poškodilo oční sítnici.Léčili mi to přes dva roky bez výsledně,proto doporučuji hned k lékaři.

JABRAKA

8976*
hodnocení

1x

jasan - s největší pravděpodobností ji máte - šupky hupky k doktorovi na krev, za dva- tři dny výsledky, pak měsíc silná antibitika - kontrolní odběr a je pryč...

binka*
hodnocení

1x

No jasně, to je borelióza jak vyšitá! Dcera jí měla před dvěma roky. A vím stoprocentně, že klíště neměla, prostě jí štípnul nějakej hnusnej nakaženej hmyzák.

Dostanete antibiotika, odeberou Vám krev a hotovo. Potom se chodí na kontrolní odběry, my jsme byli, tuším, i po roce ...

hodnocení

0x

Nebojte, borelioza to vůbec být nemusí...*tuc* . Zaběhněte si na kožní *bezim*- ale může to být jenom reakce na štípnutí...*slunce*

doplněno 07.08.10 13:14:

tema.novinky.cz/...

binka*
hodnocení

0x

Tak Rybajdo, jak? Předpokládám, že už víte, jak na tom jste ...:)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.