Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak vyjednat lepší tarif u operátora

Od: diana* odpovědí: 5 změna:
Zdravím, za 14 dní mi konci smlouva u T-Mobilu, posílali mi sms, že pokud si nezajdu nebo nezavolam, tak mi automaticky daji studentský tarif za 699 Kč…což já nechci, protože nehodlám platit 699 za tarif…kamarád mi říkal, že má tarif kde má neomezené data za nějakých 400 Kč (je taky u T-Mobilu) a že toho docílil, tak že zavolal ke konkurenci, jaké tarify mu mohou nabídnout a za pár dni od tohoto telefonátu mu prý volal tmobile, že mu nabízí tento tarif.
Nemáte někdo ještě nějaké další tipy jak docílit lepšího tarifu, když jsem student (18 let) a nechci si z brigády platit tarif za 699 (rodiče jsou ochotni mi platit jen tarif do 500 a já osobně taky tak drahý tarif nechci).
Momentálně mám tarif, kde mám 14 GB dat a 50 volných sms a minut na volání…rady bych měla neomezené data nebo tak 15 GB a nějaké volné minuty + pár sms (tyto dvě služby nějak nevyuzivam a 50 minut a 50 sms je pro mě nepotřebné)…za tento tarif jsem platila 350 Kč.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Outů aktuálně nabízí omezený počet simkaret 100Giga za 300.- měsíčně. Snad se ještě dá objednat. Neseženeš to na prodejně, musíš přes internet. Tím vyřešíš data a tu simku co máš si můžeš převest u týmoba na klasickou dobiječku twist. Stejně co potřebuješ obvoláš z datové karty přes Messenger a tu twist kartu budeš mít na těch pár SMS a příchozí hovory.

To není špatný nápad. Jenom upozorním, že data fungují jenom na území ČR. V cizině by pak musela použít data z té druhé SIM karty, ale to není problém, jestli do ciziny jezdí jenom občas nebo vůbec.

diana*
hodnocení

Mám iPhone…tam nejdou dat bohužel dvě SIM karty najednou a furt to předělávat to by byla pakárna docela.
Každopádně děkuji, mrknu na to

michala91
hodnocení

0x
Máš email? Napíšu ti jak si vy jednat lepší tarif u operátora.