Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace sedaci soupravy

Od: eleonora* odpovědí: 8 změna:

Dcera zakoupila pres internet sedaci soupravu,po rozbaleni zjistila,ze dolni deska sololit je praskla.Rekla si,ze to videt nebude a sla vyhodit do kontejneru obalovy material..Potom po prohlireni sedacky zjistila,ze je praskla i nosna lista. Sedacka se sklada ze tri dilu a kazdy ten dil je praskli.Rozhodla se teda pro reklamaci,telefonicky to nejde ,takze pouze meilem.Posilala meil,ze chce sedaci soupravu vratit a chce penize poslat zpet.Bohuzel tvrde narazila,sedaci soupravu musi peclive zabalit a na vlastni naklady prepravit,az na Slovensko,pokud se dopravou zbozi ponici,je ona povinna skody uhradit.Zadala o zaplaceni dopravy a to take narazila.Dopravu si musi hradit sama. Je tohle jednani vubec mozne? Ona za to nemuze ,sedacka za 22 tisic a jeste bude platit jejich chybu? Co ma prosim delat?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

re4zon
hodnocení

9x
Evropske pravo hovori jasne a zakonna uprava se tedy v teto casti vyrazne nelisi od ceske. Ma delat predevsim to, ze sedacku REKLAMUJE, uvede duvod (poskozena jiz pri dodani) a jako zpusob vyrizeni bude zadat zruseni kupni smlouvy. Sedacku pak zabali, posle a vyzada si proplaceni nakladu na dopravu. Kdyz s tim bude problem, obrati se na evropske spotrebitelske centrum, od toho existuje..

 

fert
hodnocení

6x
Hm, nechte mě hádat, dcera chtěla ušetřit pětikilo možná i ticku oproti tomu, kdyby si takovouhle věc koupila někde u zavedeného prodejce v ČR. V podstatě teď musí poslat zboží prodejci a v případě, že reklamaci uzná, by jí měl vrátit kupní cenu + poštovné. Když reklamaci neuzná, což se může lehko stát, tak vám nezbyde než se soudit, což bude někde na Slovensku jistě legrace. V takovém případě nebude mít do vyřešení sporu ani sedačku ani peníze. Boží trest za to, že dcera chtěla uškudlit pár grošů někde u no name prodejce na Slovensku, který ani neuvádí telefon. Drahé a extrémně těžké věci se z důvodu případné reklamace zásadně nekupují po všech čertech. Ve výsledku to může totiž vyjít výrazně dráž.

 

asd1
hodnocení

3x

Rekmaci popsal Re4zone... Než se s tim babrat tak může být jednodušší svépomocí si to opravit = lištu vyztužit nebo vyměnit, Takové DoDo známé z nedávné minulosti kdy nedodělaný šmejd bylo skoro všechno a reklamovat to fakt nešlo, leda by člověk chtěl přesun na práci topiče *smich*

 

mathew
hodnocení

2x
Co má dělat? Přečíst si obchodní podmínky, sice se to má dělat před nákupem, ale na to je pozdě. Nějak nechápu proč tam nejde volat a musí se to poslat na Slovensko, i když to by asi vysvětlil název a sídlo toho tajného e-shopu.

 

hodnocení

0x

Bola to sedacka vyrobena na mieru alebo potiahnuta latkou vybranou z katalogu? Potom smola, nemozno uplatnit ani vratenie bez dovodu v 14 dnovej lehote (na veci na mieru vyrobene a upravene sa to nevztahuje).

Spravny postup mal byt : reklamovat poskodenie pri doprave u kuriera, v lehote do 24 hodin, dolozit fotkami a sucasne informovat predajcu.

Teraz uz len bezna reklamacia zo zakona, kde naozaj naklady na dopravu predajcovi znasa kupujuci a je otazkou, ci bude reklamacia vybavena kladne, predjaca moze namietat poskodenie pri neodbornej montazi alebo prilis intenzivne partnerske aktivity na novej sedacke, pripadne radostne skakanie deti (co navod vyslovene zakazuje).

Obchod postupuje spravne a zakonne, na posudenie reklamacie musi byt tovar dopraveny k predajcovi alebo vyrobcovi. Pri uspesnej reklamacii budu naklady preplatene. Ziadat zreusenie kupnej zmluvy nie je mozne, ak dokazu sedacku opravit vo vyrobe.

eleonora*
hodnocení

Dcera rozhodne usetrit nechtela,ale hledala sedacku ktera bude do zelena,ktera se ji bude libit.Tu nasla na internetu ,mam za to,ze na strance krasne zbozi.Firma telefon ma,ale tam se s ni nikdo bavit nechtel,rekli ji,ze reklamace pouze meilem.Fotky jim odeslala hned ten den po obdrzeni sedacky.Spoustu veci jsme,uz kupovali na netu i nabytek,ale s timto jsme se doposud nesetkali.Jednou jsme reklamovali praskle sklo na stolku a 3x reklamovali,ze je tam prasklina.Ochotne nam privezli jine.

eleonora*
hodnocení

Ani nevime jak prepravit takovou velkou vec dopravou,nikdy jsme nic takoveho neposilali. Ani kolik to bude stat jeste ke vsemu na Slovensko

Pytajte sa v tom obchode, poradia vam toho isteho kuriera, ktory vozi od nich do CR. Cenu odhadujem od 1000 do 5000 CZK, podla objemu a vahy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]