Dobrý den, dostal jsem úkol na téma GDPR, zpracování reálného případu. Otázka zní: představme si, že jste plynárenskou firmou, a chystáte se oslovit zákazníky, kteří od Vás odešli před 7 lety s novou nabídkou a snažíte se je získat zpět k sobě. Zajímá nás, jestli byste aktivitu povolili nebo ne, případně na základě jakého právního titulu a jak by se se zákazníky mělo komunikovat. Vím, že osobní data zákazníků může firma uchovávat jenom pro některé ze zákonných důvodů, zde je to ovšem ošemetné (nevím jak dlouho si plynárna může ponechávat osobní údaje zákazníků, navíc může říct, že si je nechává například z důvodu statistiky, sledovani spokojenosti zákazníků apod.). Poradili byste mi prosím, alespoň svůj názor? Děkuji mnohokrát předem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.