Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Hodinová odměna za brigádu

Od: driver odpovědí: 8 změna:
Zdravím,
našel jsem si přes léto brigádu jak rozvoz pizzy u nás ve městě. Klasicky až do osobní schůzky mi nesdělili kolik dávají na hodinu, hlavně ze první co je zajímalo bylo jak dlouho mám papíry.
Nabízí 110Kč, čistýho. Nevím, jaký je Váš názor ale mně to přijde celkem málo. Na to, že má člověk zodpovědnost za auto a samozřejmě za peníze, jak něco nesedí, jde to za váma a to ještě nevím, jak moc člověka budou honit aby jezdí včas.
Jaký je Vás názor? Mne to přijde za ty peníze jako otročina. Navíc si kladou podmínky jako kdyby dávali dvakrát tolik. Ze začátku jsem byl nadšený ale teď bych si možná našel nějaký rozvoz pro autoservis třeba kde většinou berou vše na fakturu.
Sice jsem student ale jsem už celkem samostatný a představa, ze si u nich za 110Kc za odpoledne vydělam tak na 15,5 litru nafty, to je celkem bída.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

6x

Zákon nabídky a poptávky - když jste ochotni za takovou částku pracovat, proč by vám měli dávat víc?

hah
hodnocení

5x
Je to hodně málo

hodnocení

3x