Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kde si stěžovat na učitelku ale nevím kterou

Od: monikageh odpovědí: 3 změna:
Dobrý den, už několikrát se mi stalo že jsem viděla jít děti s dvěmi učitelkami a normálně si šly po silnici a vůbec je nezajímalo že kolem jezdí auta a že kousek od tam je chodník. Nebo jsem viděla že učitelka nahnala děti do silnice, zrovna jsem jela na kole a ubrzdila jsem to na poslední chvíli a auto za mnou naštěstí taky, i když to bylo pro mě dost riskantní, to zrovna učitelka do silnice nešla aby se jí něco nestalo. Nedávno šly děti po cyklostezce vedle funkčního chodníku a učitelka nadávala že jsem jela na kole i když jsem kus před nimi zastavila a pak šly po silnici po přejezdu pro kola ne po přechodě pro chodce, a nevím jestli už nešli na červenou protože tam bývá zelená chvíli a pak dlouho nic. Pak člověk čte články o tom jak na silnici umírají lidé a každý řekne že je zabil zlý řidič, navíc nás od školky učili chodit po ulici, jít po chodníku, přecházet po přechodě, několikrát se rozhlidnout, když je semafor tak jedině na zelenou. Proč je to dnes neučí? A kde to nahlásit aby to někdo začal hlídat?

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

id
hodnocení

5x
Od dětí zjistěte o jakou školu se jedná a o přestupku informujte ředitele školy . Doložte foto.

liska5
hodnocení

4x

Jo, najdou se občas takové. To jí řekněte rovnou na místě a hodně nahlas! A jakým je vzorem dětem, když sama nedodržuje pravidla nebo je ani nezná.

Jinak to sdělte mailem vedení školy, případně kopii měšťákům, že jste byla víckrát svědkem nesprávného a nebezpečného pohybu žáků po silnici v doprovodu učitelky a že by zřejmě ona i děti potřebovali poučení. A že to píšete pro jistotu na obě školy v okolí, neboť nevíte, ze které školy skupina byla. Jde mi o bezpečnost dětí i nás řidičů. Děkuji za pochopení a podpis.

hodnocení

2x