Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přivýdělek taháním aut na vleku

Od: pepanek* odpovědí: 54 změna:

Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o radu. Jsem student a chtěl bych si něco přivydělat taháním aut na vleku. Jednalo by se o to, že bych např. 2x týdně odvezl někomu nepojízdné auto. Co za administrativní náležitosti bych musel splňovat abych se nemusel bát úřadů? A samozřejmě tak, aby to bylo mne co nejvýhodnější. Pokud je to k něčemu potřeba, je mi dvacet let.

54 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

michal958*
hodnocení

2x

za to aby jste za sebou tahnul podvalník není potreba sk c, stačí vam b , co se tyce skupiny c tak se rozdeluje na sk c a dalsi jeji podskupiny,pokud mate moznost mit kompletní sk c+profesak,za 15 tis nevahejte a udelejte si to! jinak by vas to vyslo na hodne penez a nikdy se to nestratí pokud budete mit profesák,, každý rok musi bejt školení řidičů na profesáky ale to uz vas obeznámej v autoškola,, nebo jestli budete mit jakykoli dotaz tak se zeptejte,, pred rokem se pracoval jako instruktor pro autoškoly,,

hop®

Michale, díky, že souhlasíte s tím, co jsem napsal já! *smich*

michal958*

hope, souhlasím s tebou*smich*

pepanek*
hodnocení

supr, tak to určitě budete vědět co dělat (jestli se dá něco dělat), když jsem na školní tento rok zapomněl ( na tu C1) Jinak řidič z povolání bych být nechtěl, ale jako přivýdělek proč ne :)

michal958*

možna se s tím dá jeste neco delat, napiste mi do kdy mate platnost profesáku? presne je tam vypsané datum

pepanek*
hodnocení

datum platnosti dokladu: 03.08.2014 :)

michal958*

omlouvám se chtěl sem napsat kdy mate na profesáku datum vydání profesáku?*smich*

pepanek*
hodnocení

datum vydání je 3.8.2009 sakryš tak to bych ještě mohl stihnout v termínu, že?

michal958*

určitě do 3.8. je jeste čas,

michal958*