Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak na otoky nohou?

Od: patronka* odpovědí: 10 změna:

Dobré odpoledne, už delší dobu mne trápí otoky nohou, hlavně nártů a chodidel, ale oteklé mám i kotníky a lýtka. Řešila jsem to s praktickou lékařkou, zmínila jsem se při hospitalizaci, ale pořád nemám řešení. Rohodla jsem se vzít to zas od začátku, tak se zatím nezmíním, co všechno podnikám. Moc potřebuji pomoc, je to velmi nepříjemné. Děkuji. Patronka

doplněno 09.06.22 16:10:

Kdyby to bylo možné, určitě bych si došla někam k odborníkovi, jenže z důvodu nemoci nevycházím z bytu, tak musím hledat pomoc online. Podařilo se mi věc konzultovat s farmaceutickým asistentem a po porovnání stávající léčby s možnostmi, mám teď nově mast Priessnitz jako doplnění Priessnitz obkladů a užívání Devenalu ( ten momentálně nebyl k mání, tak náhrada Aescin Teva). Ke stávajícím diuretikům Furon a Verospiron ještě odvodňovací čaj a Magnosolv. Nově taky používám kompresní podkolenky, ty střídám s obklady. Je to složitější, mám na to tabulku a podle ní aplikuji léčbu, ale vypadá to, že úspěšně.

Všem děkuji za snahu a pomoc, některé rady jsem mohla využít. *slunce*

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

helenn
hodnocení

4x
No hlavně je fajn zjistit příčiny těch otoků. Jinak nohy ve zvýšené poloze, bandáže nebo punčochy a mast na otoky- třeba Lioton.

asd1
hodnocení

3x

Priessnitzovo metody... Procházky ve studený vodě, nepostávat na místě ale chodit, místo stání nohy hore apod. Možná i kompresní punčochy, ale ne trvale to by mohlo spíš zhoršit, tj. jen na postávání když to nejde jinak (např. do letadla kde se X hodin sedí bez pohybu..)

Zdravím,,,,,,,,,proč si nezajdete na neurologii.,a cévní vyšetření.Právě jsem tím prošla.

id
Protože bez doporučení tam jít nemůže.

Tak to nechápu,,,,,jak řekne doktorovi že chce jít na vyšetření tak jí ho musí poskytnout.Ať si zavolá na cévní a objedná se,,,to je problém?

id
Že to nechápete je vedlejší.