Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zboží koupě přes internet

Od: robin* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den. Koupili jsme přes internet pohovku která byla v akci. Před 4.dny kdy nám bylo zboží doručeno po rozbalení jsme zjistili závadu. Psali jsme emailem do obchodu a odepsali nám že musíme pohovku dopravit do obchodu kde posoudí reklamaci jestli je oprávněná. Jak postupovat ze strany kupujícího. Nebo má každý obchod jiné podmínky reklamace atd? Děkuji.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Bola pohovka vyrobena na mieru? Napriklad uprava rozmerov, vyber potahovej latky a pod?

Ak nie, tak ju vratte bez udania dovodu v 14 dnovej lehote a obchod ma smolu.

robin*
hodnocení

Pohovka nebyla upravena na míru vhodnou. Jenom jsme si vybrali barvu pohovky. Ale z obchodu nemají zájem pohovku přepravit zpět na své náklady. Jak dále postupovat? Děkuji

re4zon
@peter Spatna rada! Pri vraceni do 14 dnu musi zaplatit dopravu zpet sami. Pri reklamaci jim to musi uhradit obchod. Takze jestli jim vyhovuje a jen ma vadu, je lepsi reklamovat.

 

re4zon
hodnocení

0x
Co to je za zavadu? Jde to vyresit napriklad doposlanim nejakeho drobneho dilu? Nebo jste ochotni tam tu vadu mit vymenou za nejakou slevu? Je potreba postupovat tak, abyste byli spokojeni a pro obchod to bylo ekonomicke. Takze bych jim napsal, ze dopravu k nim klidne zaridite, ale bude stat XY Kc a at pocitaji s tim, ze ji zaplati. A jestli se jim to nelibi, at navrhnou jine reseni.
robin*
hodnocení

Pohovka se v jedné časti délky propadne a opět vrátí nazpět do polohy kde byla před usednutím dále s hlučností.

re4zon
No, tak to bude nejaka cast konstrukce praskla nebo spatne upevnena. Na tom neni co posuzovat, obchod to musi uznat, i kdyby se staveli na hlavu. Ale jestli to chteji posuzovat u nich, jejich vec. Napiste jim kolik stoji doprava s vyzvednutim u vas a ze ji budete chtit proplatit. Treba vam poslou radsi svoz.

 

jabraka*
hodnocení

0x

Zajímavý dotaz.Právě jsem reklamoval pohovku,kterou jsem koupil před několika měsíci.(OKAY)Služba velmi skvělá,Novou pohovku s křesílky přivezli,starou odvezli a zlikvidovali.Po čase jsme zjistili drobné vady hlavně v šitá potahů.Právě jsem vyřídil po E-mailu reklamaci.Vše tímto způsobem dojednávám.Mám po vyplnění dotazníku příslib,že mě navštíví technik od výrobce,který závadu odstraní,nebo zajistí náhradu.Vše asi je záležitost serioznosti obchodníka.

JABRAKA

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]