Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Obchodník nereaguje na reklamaci

Od: edu odpovědí: 2 změna:
Dobry den, na koho se obratit v pripade, ze obchodnik (eshop) nereaguje na reklamaci, ktera byla radne podana?30 zakonnych dni jiz uplynulo. Kdo ma pravomoc zkontrolovat eshop?COI nebo nekdo jiny?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Opat na obchod, ziadate vratenie kupnej ceny v plnom rozsahu. Potom im to este osolite podanim na COI, to je jasna pokuta.

Reklamace se považuje za vyřízenou, když vás prodávající či servis informují, že je reklamace vyřízena a jakým způsobem se tak stalo, nejpozději 30. den od uplatnění reklamace, nebyla-li lhůta prodloužena. Současně musí být zboží předané do reklamace, ať už opravené či vyměněné v případě jejího uznání, nebo neopravené při zamítnutí, k dispozici v provozovně, kde byla reklamace uplatněna.

Kde je to upraveno: § 13, § 19 odst. 3 a § 24 odst. 7 písm. l) a x) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele; § 570 odst. 1, § 605 odst. 1, § 607, § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

 

hodnocení

0x
avatar nonek
Zboží má obchodník nebo vy? Ale to nic nemění na faktu, že písemně odstupujete od smlouvy s tím, že žádáte vrátit peníze z důvodu nedodržení podmínek kupní smlouvy. Kontrolu provádí ČOI... takže se obraťte na ni. O který e-shop se jedná? Abychom neměli zbytečné problémy..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]