Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
máme ve firmě partnerskou firmu, které platíme za to že nám poradí s technickými problémy a taky tato firma nabízí drahá školení.
Bohužel jsem využíval služeb za které platíme, tzn. za poradu. Pracovník firmy mi navrhl že by mi doporučil jedno jejich školení. Takže jsem si chystal zdůvodnění pro nařízeného proč to školení potřebuji. Bohužel mezitím mě zaměstnanec této poradenské firmy obešel. Telefonoval s mým nadřízeným a řekl mu že jsem amatér, samouk a opravdu potřebuji od nich školení které mi za těžké peníze dají. Můj nadřízený šel za jeho nadřízeným a už to jelo. Všichni si pověděli že já jsem hlupák. Samozřejmě že žádné školení mi nezaplatí protože jsem přece trouba a ted to mám v práci nahnuté protože mi nebudou už věřit. Já samozřejmě mám z dané oblasti titul s černým diplomem, vyhrál jsem 2 ceny od jiných firem a už jsem pracoval v jiné firmě v této tématice, takže jejich obvinění je hloupost. Ale jak se z toho mám nyní vyhrabat?
Jít za nadřízeným se nyní obhajovat by bylo jako zoufalý pokus. Můžu také kontaktovat poradenskou firmu a přinutit je se omluvit. Extrémní řešení je také žaloba za pomluvu. Pochopitelně si to nechci rozházet s nikým ale připadne mi že překročili hranici a nějak se to bude muset řešit. Ale jak? Můžeme jít k jiné poradenské firmě, jedna je dokonce blízko ale toto rozhodnutí není na mě.
Poraďte mi prosím
Je to celé tak jakože pofidérní ... Tvůj písemný a vyjadřovací projev odpovídá vlastnictví černého diplomu (fakt existuje?).
Zkrátka, frajer potřebuje vydělat na hejlech prachy, tvůj šéf je škrt a proto tě sjel na tři doby. Pokud ti šéf nevěří, ať si sežene na tu práci borce s červeným diplomem a dostatečnou kvalifikací, a ty jiného šéfa.
A on za Tebou tvuj nadrizeny prisel a rekl Te, ze jsi hlupak a nedouk a ze ti uz neveri a nebo si to pouze konstruujes ve sve hlave, ze to tak asi je?
Pokud to prvni, dokaz mu svou kvalitni praci opak.
Pokud to druhe, prokazuj svou kazdodenni kvalitni praci opak.