Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Telefonni hovor zverejneni adresy - poplatky?

Od: barabas odpovědí: 11 změna:
Dobry den, potrebuju ted pro klid duse rychle vedet - odpoledne mi volalo cislo ohledne nejake kontroly pojisteni. Jsem studentka a tyhle veci nezam, ale uz jsem plnoleta a nekdy se kvuli temhle vecem vola, tak jsem to nebrala nrjak extra divny.
Akorat jsem nerozumela, co po me chcou a ze to neni nabidka, ale ze overuji pojisteni atd a ze pro me prijde pracovník v terenu. A tim, ze rekli, ze se nejedna o nabidku a je to bezplatne, tak ze me vyloudili adresu. Dospo mi to chvili na to, co jsem ukoncila hovor
Ta otazka zni:
Kdyz za mnou prijdou a poslu je do haje, nemuzou mi treba diky povoleni gdpr a sdeleni adresy neco nauctovat nebo tak? Nebo budu proste delat, ze nejsem doma? Moc dekuju za odpovedi, neda mi to spat

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

6x

" ...jsem nerozumela, co po me chcou..."

Toť prosté - chcou z Vás vytáhnout osobní údaje, případně se Vám dostat do bytu (v žádném případě nepustit přes práh).

doplněno 03.05.22 08:38:

Ještě doplním - Pozor na to, co do telefonu říkáte. Stačí jedno neuvážené " ANO" a může být problém. Podle našich skvělých zákonů totiž existuje tak zvaná " distanční smlouva" (smlouva uzavřená na dálku), která má stejnou platnost, jako podepsaná smlouva na papíře. K jejímu "podepsání"stačí ono jediné slůvko "ano".

hodnocení

5x

Ne nic se nestane, klidně si je můžete vyslechnout (mezi dveřma)a pak poslat do pryč. Platit nic nebudete.

U nás ve městě, platí vyhláška o zákazu podomního prodeje, nabídek pojištění, atd... . No a tohle je jediná možnost, jak vás můžou oficiálně navštívit "Na ofic. pozvání". Jinak jim hrozí postih a pokuta.

barabas
hodnocení

Moc dekuju :) Ja si to rikala, ale stejne jsem se trochu obavala.

hodnocení

3x