Reklamace sedací soupravy mobelix

Od: Datum: 06.12.12 14:39 odpovědí: 3 změna: 06.12.12 15:03

Dobrý den,poprosím zde o radu. Zakoupil jsem v nábytku mobelix Ustí nad Labem sedací soupravu. Již v průběhu roku a půl podruhé reklamuji stejnou vadu na soupravě. Reklamaci jsem podal dne 5.11. 2012 dnes je 6.12. a reklamaci mám telefonicky řešenou/má přijet zástupce výrobce a vadu posoudit a odstranit/ ale po měsíční lhůtě pro reklamační řízení. Byl jsem nespokojen s průběhem reklamace a podal jsem návrh na odstoupení od smlouvy s mobelixem a návrh na vrácení výrobku,tedy navrácení peněz. Mobelix se začal bránit tím,že reklamace se musí do 30 ti dnů řešit ale ne odtranit. Může mi zde prosím někdo poradit jak mám postupovat dále? Děkuji za cenné rady všem. Hezký den


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 06.12.12 14:43
 

Reklamační řízení - pokud zákazník výslovně nesouhlasí s prodloužením, musí být do 30 dnů ukončeno... Nestihne-li to dodavatel (a zákazníka vůbec nemusí zajímat proč), bere se, že vada je neodstranitelná a tedy má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy a buďto výměnu zboží za nové bezvadné a nebo na vrácení kupní ceny...

doplněno 06.12.12 14:46:

Samozřejmě předpokládám, že můžeš datum reklamace doložit - na tvém místě bych zavolal do Mobelixu, ať si pro sedačkou přijedou - s penězi... Varianta "B" - ať si připraví ještě nějaké ´drobné´ na právníka, kterého pověříš dořešením problému...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: geryw
Datum: 06.12.12 14:45
 

Zákon o ochraně spotřebitele ve svém § 19 odst. 3 stanovuje:
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Takže máš právo na vrácení peněz a to ihned.
 
Datum: 06.12.12 15:03
 

hodně záleží , jestli to máš na papíře , nebo né . Jen tel. reklamace nestačí . To oni pak mohou tvrdit , že jsi po telefonu souhlasil s prodloužením lhůty

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.