Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,poprosím zde o radu. Zakoupil jsem v nábytku mobelix Ustí nad Labem sedací soupravu. Již v průběhu roku a půl podruhé reklamuji stejnou vadu na soupravě. Reklamaci jsem podal dne 5.11. 2012 dnes je 6.12. a reklamaci mám telefonicky řešenou/má přijet zástupce výrobce a vadu posoudit a odstranit/ ale po měsíční lhůtě pro reklamační řízení. Byl jsem nespokojen s průběhem reklamace a podal jsem návrh na odstoupení od smlouvy s mobelixem a návrh na vrácení výrobku,tedy navrácení peněz. Mobelix se začal bránit tím,že reklamace se musí do 30 ti dnů řešit ale ne odtranit. Může mi zde prosím někdo poradit jak mám postupovat dále? Děkuji za cenné rady všem. Hezký den
Reklamační řízení - pokud zákazník výslovně nesouhlasí s prodloužením, musí být do 30 dnů ukončeno... Nestihne-li to dodavatel (a zákazníka vůbec nemusí zajímat proč), bere se, že vada je neodstranitelná a tedy má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy a buďto výměnu zboží za nové bezvadné a nebo na vrácení kupní ceny...
doplněno 06.12.12 14:46:Samozřejmě předpokládám, že můžeš datum reklamace doložit - na tvém místě bych zavolal do Mobelixu, ať si pro sedačkou přijedou - s penězi... Varianta "B" - ať si připraví ještě nějaké ´drobné´ na právníka, kterého pověříš dořešením problému...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.