Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jízdenka přes internet

Od: martinmartas® odpovědí: 6 změna:
Dobrý den, chci si koupit jízdenku na autobus s mistenkou přes internet jenže když koupím přes internet tak pak nevím kde mám potvrzení o zaplacení nebo co ukážu řidiči? Přes internet jsem jízdenku ještě nikdy nekupoval proto se ptám jak to funguje děkuji.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ejzy
hodnocení

8x

Zdravím, při koupi online jízdenky zadáváte svůj mail - po koupi se tedy podívejte do e-mailu a měl byste tam mít e-mail potvrzující koupi lístku, v tomto e-mailu by měla být i příloha - tedy ten lístek. To si buď vytiskněte, nebo pokud máte smartphone, stáhněte do mobilu a na požádání poté ukažte :)

27.04.22 17:23
hodnocení

Děkuji

 

hodnocení

5x

Potvrzení vč. jízdenky mi vždy přišlo do mailu. Já to vytiskla a ukázala řidiči.

hodnocení

Tak mám ukázat email když mi tam něco přijde?
Neukazujte mail, ale jízdenku, kterou v e-mailu máte jako přílohu. Tu si buď vytiskněte nebo stáhněte do mobilu a ukažte na displeji.

 

hodnocení

1x

Když objednáte jízdenku přes telefon s připojením k internetu, tak dostanete potvrzení do apikace dopravce, u kterého jste ji objednal. V tom případě ji nemusíte otevírat a tisknout přes email. Funguje to tak přes IDOS, AMS, ČD, RegioJet, FlixBus a jistě i další. Tyto mám vyzkoušené osobně. K aplikaci se můžete připojit přes WiFi autobusu nebo vlaku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]