Nejste přihlášen/a.
Zdravím, jsem studentka VŠ na medicíně a před pár měsíci jsem hledala brigádu. Nakonec se mi podařilo jednu najít, ale vyžadovala několika týdenní školení, včetně odborných zkoušek před ředitelstvím. Ty jsem před týdnem úspěšně zvládla. Ještě jsem ani nezačala vydělávat a teď, když jsem v praxi, nadšení a motivace opadly. Šla jsem na pozici asistentky, aby pro mě byla flexibilní časově, jenže momentálně na mě vedení tlačí s vyšší pozicí a zabírá mi to více času, včetně víkendů, volný čas a čas na učení (teď když mi začíná zkouškové) nemám téměř vůbec. Každý měsíc máme jeden víkend školení, za které se platí ubytování v řádech tisíců, což pro mě jako studenta není úplně vhodné, nevydělala jsem nic, spíš do toho nasypala víc peněz, které jsem měla ze svých rezerv. Největší problém mi dělá ten volný čas, protože mi do toho silně zasahuje..
Mám dilema a potřebuji poradit, jestli se tím zkusit prokousat alespoň do prázdnin nebo skončit hned. Zároveň mi to je blbé vůči vedení skončit v podstatě hned, co jsem dodělala ty zkoušky na záškol...
podla vety "Každý měsíc máme jeden víkend školení, za které se platí ubytování v řádech tisíců" ste zrejme spadli do MLM systemu, kde akurat sypete peniaze za "skolenia". Uhadol som? Seriozna firma vam totiz skolenia da zadarmo (alebo ziadna len podpis zmluvy, kde pri odchode do roka zaplatite nahradu) a konaju sa v pracovnej dobe a su hradene ako sluzobna cesta.
A "vyssia pozicia" je len zmena nazvu, privcom obsah, teda nahananie novych klientov zostava.