Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problém s usínáním po nočním probuzení

Od: m123® odpovědí: 7 změna:

Nemáte prosím nějakou radu jak co nejrychleji usnout po nočním probuzení?

Mám zavedený ledvinový stent, takže mě budí noční močení. Nikdy jsem v noci na záchod nechodila a jsem z toho ko.

Dnes jsem se vzbudila ve 4 ráno. Budík jsem měla na 7.30. Ještě v 5.30 jsem nespala. Byla jsem nervní, že zaspím, protože jsem byla objednaná k lékaři. Jak jsem nemohla usnout, tak se mi začalo dělat zle z únavy a bylo mi až na zvracení. Nakonec jsem usnula, ale zdáli se mi hrozný sny a ráno jsem byla jak mátoha. Když vím, že vstávat nemusím, tak to, že hned neusnu neřeším, protože to dospím dopoledne, ale výlezt na budík je pro mne jak kdybych lezla z hrobu.

Zkoušela jsem různý techniky dýchání, ale to jsem měla pocit, že se udusím. Chvíli mi bylo vedro, pak zas zima. Nakonec jsem se vzbudila durch zpocená.

Pokud jsou i nějaký léky, tak by mi to nevadilo. Prostě prosím o něco fakt účinnýho. Ještě v tuto hodinu jsem jak chodící mrtvola. Děkuji moc.

doplněno 27.04.22 15:55:

Díky moc všem, po tmě sice chodím, ale na wc si rožnout musím. To s tím radiem mne nenapadlo, dobrej nápad. Jen musím zjistit zda to jde i nějak nastavit na mobilu a nebo budu muset nějaký koupit. Ještě jednou díky.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

joudic*
hodnocení

1x

nesmite rozsvecet a musite se cilene udrzovat ve spanku, resit pouze chcani, nedivat se kolik je hodin, nic... rovnou do postele

hodnocení

1x

Já chodím pravidelně kolem 3. hodiny ranní na WC. U postele mám internetové rádio, na kterém mám mimo jiné naladěnou americkou rozhlasovou stanici HPR Clasic Country. Tam hrají tak hezké, melodické a uspávací písničky, že když navolím po 30 minutách vypnutí (funkce SLEEP), tak po chvíli usnu a a ni nevím, kdy se radio vypnulo.*tanec*

hodnocení

1x

Tady se těžko radí, protože si každý musí najít to svoje.