Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, rád bych se podělil se svým problém a znal názor někoho nestranného.
Bydlím s otcem a bratrem v bytě, matka nežije. Studuji SŠ s individuálním plánem takže do školy denně nechodím. Poslední rok a půl to bylo fajn. Já jsem byl po většinu času sám doma, na oběd jsem chodil za babičkou, buď uvařila nebo jsme si vzali meníčko z restaurace. Nebo jsem si na to meníčko zašel sám, protože jsem zastával, že kvůli jedné porci nemá cenu špinit nádobí.
Jenže otec je od února ne nemocenské a rozhodl se, že bude vařit. Což je fajn a první měsíc jsem byl rád, bral jsem automaticky že když on uvaří, já udělám nádobí. Jenže o měsíc později se vrátil bratr, asi ho vykopla přítelkyně protože je notorický nemakčenko, který se celý den válí a nic nedělá. Když otec uvaří, udělá toho víc i pro prarodíče, já jsem ten kdo jim to musí odvézt, bratr ani nemá řidičák. A pak jsem ten kdo většinou umyje nádobí, protože se na to nikdo ani nepodívá. Každej den..už z toho mám vysušený ruce. Dva dny jsem se na to teď vykašlal a otec začal hned mluvit v množném čísle ale hlavně na bratra, že jestli nebudeme umývat nádobí, nebude vařit. Nejhorší na tom je, že oba dva, když umývají nadobí, tak oni to jen tam pošudlí...Jar neznají, takže na tom nádobí zustane takovej mastnej film, včera se mi stalo, že jsem vytáhl z příborniku vidličku se zaschlým zbytkem. Nedejbože když jsem videl na odkapávaču uplně mizerně umytá nádobí od otce, tak mi to nedalo umýt to znovu a to se umývá ještě hůř jak to zaschne. Navrhoval jsem koupit myčku, ale neprošlo to.