Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vyúčtování Vodafone

Od: au1 odpovědí: 9 změna:

zdravím Vás, dotaz je možná hledání problému v něčem kde žádnej není, a spíš pro již stávající zákazníky Vodafone. Převedly se mi služby (internet+kabel TV) z UPC na Vodafone, a s tím i vyúčtování. Mám nastavenej trvalej příkaz, kde na UPC chodila pravidelně každej měsíc stejná částka. Takhle by to mělo dál pokračovat, akorát se tedy mění číslo účtu kam peníze posílám, specifický symbol je číslo mé smlouvy - to bude pořád stejný, ale ve variabilním symbolu bude nově uvedeno číslo faktury. Tohle se bude každý měsíc měnit s nově vystavenou fakturou předpokládám, čímž bych musel co měsíc upravovat zadání trvalýho příkazu. Je to tedy opravdu tak jak si myslím, a jak to řešíte ve vašem stávajícím vyúčtování od VF? díky

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Povol jim inkaso a hotovo.


doplněno 06.04.22 22:17:

Inkaso rozhodně není "něco jako SIPO". Povolíš Vodafonu, aby si jednou měsíčně z tvého účtu tebou nastavenou částku sám vzal. Chápu, že to třeba klidně "nechceš", ale pak si klidně vypisuj měsíčně nový příkaz se správným VS...

au1
hodnocení

čekal jsem že první rada bude abych to udělal přes SIPO nebo něco podobnýho *smich* ale to já nechci

 

hodnocení

0x

V com je podla vas riziko inkasa? Viete tam v pohode limitovat sumu, napriklad na 1000 CZK, ak to neprejde, banka vam da avizo.

 

tomaso
hodnocení

0x
Když přijde vyúčtování, tak to zaplatím přes qr kód z faktury...

 

hodnocení

0x
avatar stir
Řešil jsem převod z upc k Vodafonu taky, jelikož jsem se nemohldostat do toho jejich systému. Nešlo se přihlásit do aplikace. Mají sice jiné číslo účtu, je i jiný variabilní symbol či číslo plátce, ale paní mi psala, že nic není třeba měnit a nechat trvalý příkaz tak jak byl u upc. Takže jsem nic neměnil a peníze pravidelně chodí, vidím to i v aplikaci a vždy mi ještě přijde email, že platbu přijali.
au1
hodnocení

aha, diky za poznatek. zkusim to s nima teda nejak vykomunikovat aby to mohlo dal chodit trvalym prikazem

 

coze
hodnocení

0x

Tak jsem právě tímto dotazem zjistil, že já už přes půl roku platím Vodafone trvalým příkazem s jedním VS (číslo první faktury, která přišla) stále stejně a vše v pohodě funguje. Jak jsem psal, až teď jsem zjistil, že VS je v podstatě u každé platby špatně, nicméně každý měsíc mi přijde potvrzení o přijaté platbě, takže v pohodě.

au1

taky řešení, dělat jakoby nic, a počkat jestli si tu platbu dokážou spárovat se špatným VS *smich*

 

upc
hodnocení

0x

U trvalého příkazu teď nastane problém. UPC se platilo předem a dokonce tak, že to bylo k datu instalace (ne k 1. nebo poslednímu dni v měsíci). Vodafone přechází na platby zpětně za uplynulý měsíc,

Konkrétní příklad: UPC jsem měl asi 15 roků a platil přes Sipo. U Vodafone to do teď fungovalo stejně. Minulý týden mě vyrozuměli o změně a složenkou mě vrátili platbu za 1/2 měsíce. Navíc za 1 měsíc neplatím.

U trvalých příkazů tam budou přeplatky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma specifický symbol

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]