Máme placené cestovní pojištění a připojištění.Dceři vypadla při jídle plomba.Jsme teprve na začátku zájezdu.Přemýšlíme nad tím,jestli musíme nejdříve za zubní úkon my zaplatit a bude později tato částka refundovaná nebo stačí jen ukázat číslo pojistky a nemusíme nic platit popř.kolik se doplácí u egypského zubaře v Egyptě?
Nie je dolezite, aku drahu poistku ste kupili, ale co sa pise v zmluve. Bez precitania zmluvy sa neda odpovedat. Poistovne tam zvyknu mat nieco ako "akutne osetrenie", cize necakajte, ako vam miestny zubar urobi komplet zub vratane novej bielej plomby. Maximalne tam da nieco provizorne, ako ked sa zatvori zub, kde prebieha zapal a definitvna plomba ide povedzme za mesiac.
Co sa uhrady tyka, tak vacsinou platite cash a doma ukazete poistovni fakturu.
Kryje vaše pojistka i zubaře? Normálně zdravotní pojstky jsou bez zubaře.
radana
Zakoupili jsme u CK komplexní cestovní pojištění Blue comfort a ještě dodatečné připojištění v nejdražší variantě jakou nám nabídli.Zvažujeme též,jestli ta odbornost stomatologie tady je na podobné úrovni jako v Evropě nebo raději vyčkat až domů?
Pokud holčinu zoubek nebolí, nechala bych do až domů do Čech. Nemám sice vlastní zkušenosti, ale přece jen bych věřila víc českým lékařům, než egyptským. Navíc problém s komunikací. Pěkný zbytek dovolené, bez bolesti čehokoliv. Jaga.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.