Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Aliexpress obaly

Od: kdovikdo odpovědí: 29 změna:
Před minimálně měsíce jsem si objednala na Aliexpressu dva obaly na mobil, ale jeden nedošel.
Píše se tam: cancelled by seller
Co mám dělat?
A Poradíte mi prosim jinou stránku s levnýma obalama na mobil, kde se mi toto nestane.

 

 

29 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x

Nemáte se čeho bát, máte tam napsáno, že zásilku zrušil prodejce. Zkuste už teď otevřít spor a napište to do důvodů, že prodejce zrušil objednávku a chtějte všechny peníze zpět. Určitě Vám AliExpress peníze vrátí. Když oslovíte toho prodejce, tak by Vám to měl sám navrhnout. U mne to teda tak bylo. Prodejce zrušil zásilku a peníze jsem dostala zpátky bez sebemenších problémů. A jen tak mimochodem, právě na AliExpress máte vždy jistotu, že Vám vrátí peníze a jsou levnější než Wish a mají daleko větší výběr. A tohle se sice stává, ale ne tak často.

rk22

Když se osloví prodejce a požádá ho o vrácení peněz tak většinou pokud je vůbec ochoten něco vrátit tak nabízí to vrácení na PayPal což je dost nevýhodné a je proto lepší to odmítnout a trvat o vrácení zpět na kartu kterou bylo placeno, ale to zase půjde asi pouze formou sporu na AliExpress.

Vždy jsem na Alli vše vyřešil a vždy mi peníze vrátili. Dokonce mi několikrát přišlo i zboží za které mi peníze vrátili.. Sice třeba o nějaký měsíc později...

Samozřejmě, že PayPal odmítám, tím chce prodejce obejít systém a když nabízí, že vrátí peníze přes PayPal, tak VŽDYCKY chce, aby kupec zrušil spor. A to teda opravdu nikdy nedělat! Prodejce nikdy peníze nepošle a kupující už pak nemá druhou možnost znova otevřít spor. A pak mu prodejce maximálně napíše, že je mu to moc líto. ;)

rk22

"Prodejce nikdy peníze nepošle" To, že nikdy peníze nepošle to není pravda. Možná někteří peníze na PayPal nepošlou, ale určitě ne všichni jsou až takoví podvodníci. Měl jsem už případ kdy prodejce mi peníze vracel na PayPal a možná mi nebudeš věřit, ale opravdu mi je zaslal. Na ten PayPal je to ale hodně nevýhodné kvůli nevýhodnému kurzu kterým se to přepočte na CZK a pak při přeposlání z PayPalu na bankovní účet je za to ještě poplatek.

Náhoda, kterou třeba já nebudu riskovat, protože to za prvé není vůbec nutné a za druhé objednávám pro cizí lidi a zodpovídám za jejich peníze. Stačí podmínky ochrany spotřebitele, které má AliExpress nastavené a navíc je to jednoduché.

rk22

Jestli je to náhoda nebo ne to nevím, ale předpokládám, že asi ne každý prodejce na AliExpress je automaticky popdvodník, že peníze které slíbí zaslat na PayPal nezašle i když i takoví asi budou. Tvrdit, že prodejce nikdy peníze nepošle mi proto přijde dost přehnané. Ne vždy se to dá řešit přes spor. Měl jsem případ kdy jsem řešil jeden problém s doručeným zbožím a po dohadování se s prodejcem mi ten nabídnul vrácení peněz na PayPal s čémž jsem nakonec souhlasil, protože pro podání sporu už uplynula khůta a nešlo ho už podat. Peníze mi samozřejmě zaslal na PayPal tak jak to slíbil. Pro mne v tomto případě bylo lepší peníze příjmout sice nevýhodně na PayPal než se na to vykašlat lvůli nemožnosti podat spor a PayPal odmítnout a nemít tak vrácené nic.

Napsala jsem svou zkušenost, nic víc. Já budu postupovat tak, jak jsem zvyklá a Vy zase po tom svém. A jak bude postupovat tazatel, je také jeho věc. Klidně si může vybrat Vaši radu, mně je to přece úplně jedno. :)

rk22

suzymon: Omlouvám se za to, že jsem tě urazil. Zapomněl jsem, že jsi hodně urážlivá kvůli kdejaké maličkosti která ti není po chuti. Napsat, že "Prodejce nikdy peníze nepošle" je ale dost přehnaný nesmysl a není to zcela pravda. Jakou máš zkušenost ty je jedná věc a já ti ji neberu, ale druhá věc je ta jak je to ve skutečnosti a jaké mají s tím zkušeností i jiní. Házet všechny prodejce bez přemýšlení rovnou do jednoho pytle mi připadá ne zcela v pořádku. Postupuj si klidně tak jak jsi zvyklá a mne je to jedno. Klidně můžeš odmítat peníze které ti prodejce sám nabídne vrátrit když víš, že je to určitě na 100% podvodník a nic by ti nezaslal.

re4zon
Samozrejme ze to je nesmysl. A on spor u konkretni polozky taky neni jediny zpusob, jak nedodrzeni domluvy resit.
Ale madam to nikdo nevysvetli. Ma vzdycky pravdu. A kdyz ji nema, tak a. je ji to jedno b. si to kazdy muze delat jak chce c. se o tom nebude bavit. To tak uz byva, kdyz se nekdo potrebuje vykecat a ponekud postrada sebereflexi. Hlavne ze ke vsemu napise elaborat, takovy ukecanejsi jabraka..
rk22

re4zon: Někteří píšou něco bez toho aniž by nad tím přemýšleli jestli to náhodou není nesmysl a myslí si, že jsou nejmoudřejší co na určité téma ví úplně všechno a proto pouze oni mohou všem vysvětlovat co a jak je, protože ostatní jsou moulové kteří o tom nic neví. Každému se může stát, že občas napíše nějaký nesmysl, ale je třeba také si to umět čestně přiznat a ne zarytě tvrdit, že pravda je pouze na jeho straně a za žádných okolnosti to nemůže být jinak.

No hlavně že vy máte pravdu a hlavně že se budete bavit o tom, jak já si o sobě něco myslím. Navíc jsem to slovo "nikdy" nezdůrazňovala a je možné, že se někdy stane, že prodejce peníze pošle. Ale důležité je, že vždy se musí zrušit spor, nebo se jedná o případ, kdy ještě spor otevřený není a pak, každý kdo se tady táže, PayPal účet za prvé nemá a za druhé proč by si to takto komplikoval a riskoval, to teda fakt nevím. *zed*. A kdybych nedůvěřovala prodejcům, tak tam nenakupuji. Mně jde o to, že je to naprosto zbytečné, když mohu otevřít spor a je to vyřízené vždycky a nemusím čekat, jestli opravdu peníze ten dotyčný pošle, nebo nepošle, a nemusím platit PayPalu poplatky. Vysvětlovala jsem přece, že nakupuji pro cizí lidi a tudíž jde o jejich finance a já za ně zodpovídám. Nevím, co je na tom tak těžkého k pochopení. A někdo z Vás se tady už kdysi vytahoval, kolik už má uskutečněných objednávek a kdybych tady napsala já, kolik jsem jich úspěšně za ty 3 roky uskutečnila, tak byste mi to ani nevěřili. Ale mám v členském hodnocení status "Diamond Member", což je nevyšší hodnocení podle počtu nákupů. Tak asi o o tom něco málo vím, protože nejsem "sváteční" kupec jako "někdo". A to, že tady občas napíši že ať si to každý dělá podle svého, tak to píšu proto, že už mne přestalo bavit se s někým kolem dokola dohadovat. To považuji za ztrátu času a zbytečnost. A proto z debaty odcházím, protože s některými lidmi to prostě nejde. A nakonec mi to může být úplně jedno a nemusím teda v této oblasti radit vůbec, vy to určitě zvládnete sami. Kdybyste oba dva věděli, jak moc mi to je jedno, tak byste určitě mlčeli. Ale až do této doby jsem se snažila jiným poradit, a vždycky jsem narazila na vás dva a a začala se s Vámi dohadovat, což mne už fakt unavuje. Takže se mějte hezky a raďte si v oblasti AliExpressu sami. Já už si dám pozor, abych se toho neúčastnila. A uražená nejsem, jenom už toho vyčítání a napadání, mám od Vás tak akorát po krk. *jasne*

re4zon
Takze naprosto presne jak jsem napsal, diky za potvrzeni.

Nemáte zač. Jsem ráda, že jsem Vás konečně uspokojila a že máte pocit zadostiučinění.

rk22

suzymon: Dalo se čekat, že se ještě uraženě ozveš. Je vidět, že už pomalu si tvoje pochybení začínáš uvědomovat tím, že pomalu začínáš přiznávat, že "je možné, že se někdy stane, že prodejce peníze pošle." a ustupuješ tak od tvrzení, že "nikdy peníze nepošle". Hned na to ale píšeš další nesmysl když tvrdíš, že "každý kdo se tady táže, PayPal účet za prvé nemá". Jak to víš? Ty jsi ohledně toho zde na poradně dělala nějaký průzkum? Já např. PayPal mám i když za těch několik let co ho mám jsem ho použil pouze několikrát k platbám které nešlo jiným způsobem vyřídit a proto jsem si ho musel zřídit. Píšeš, že "Tak asi o o tom něco málo vím, protože nejsem "sváteční" kupec jako "někdo".". Ono se mluví, že samochvála smrdí. Ano, přiznávám, že něco málo o tom asi víš, protože ohledně AliExpress jsi tu na poradně už dala dost dobrých a užitečných rad a informaci. Nevíš o tom ale úplně všechno tak jak se nám to tu občas snažíš prezentovat. Proč se ale snažíš povyšovat nad ostatní jakou jsi ty pro AliExpress významnou zákazníci a nás ostatní ponižovat, protože jsme podle tebe pouze nevýznamní "sváteční někdo"?
Klidně toho můžeš mít třeba i až nad hlabu, ale v diskuzi o nakupování na Aliexpress můžeš zůstat, protože alespioň já tebe nevyzývám k mlčení tak jak to činíš ty vůči nám dvěma. Dávej si ale větší pozor co zde píšeš aby pak nevznikaly zbytečné dohaby ohledně nějakých nesmyslů které tu možná nedopatřením napíšeš a pak se nerada přiznáváš k pochybení i když si ho možná uvědomuješ. Jinak ti přeji hodně dobrých a bezproblémových nákupů na AliExpresu.

re4zon
To tedy opravdu nemam a vubec nechapu, proc bych ho mel mit. Nekomu proste nelze vysvetlit, ze napsat kravinu a pak kolem sebe jeste kopat jako trilety fracek neni normalni chovani dospeleho cloveka. Blazen taky neveri, ze je blazen. A chlubit se nejakym poctem objednavek v cinskem eshopu, to je asi jako vykladat, ze jsem expert na osobni hygienu, protoze jsem si uz v zivote tisickat utrel zadek. To umi každe male dite a rozhodne to neni zadna prednost nebo umeni.
Jen zírám co se tu děje. Za x let co nakupují na Alíku max spokojenost a v případě sporu, vždy peníze zasílá Alliexpres, a do tři dnů jsou peníze na účtu ze kterého odešly!
Hezký zasněžený den

Rk22, už se vzpamatujte a přečtěte si, jakou odpověď jsem dala úplně na začátku. byla to jednoduchá a správná odpověď ale vy jste do toho začal motat PayPal.

Tohle jste přece napsal Vy, ne já! A sám tady upozorňujete na to, že také nemusí být prodejce ochoten peníze vrátit.

Vaše slova: "Když se osloví prodejce a požádá ho o vrácení peněz tak většinou pokud je vůbec ochoten něco vrátit tak nabízí to vrácení na PayPal což je dost nevýhodné a je proto lepší to odmítnout...a další zbytečné blablabla"

Když zboží nedojde, nebo ho zruší sám prodejce, tak stačí otevřít spor na AliExpressu a je to. Ani se prodejce nemusí kontaktovat. Přesně jak tady podotýká rádce "kubinec". To vy jste z toho začal dělat kovbojku a celé jste to těma vašema dedukcema pořádně zamotal a to jenom proto, že jste k tomu chtěl něco říct. Vysvětelete mi, proč jste teda začal mluvit o PaxPal, na to se nikdo neptal, to nikoho nezajímá, protože využívat tuto službu nikdo nemusí. A že to tak děláte Vy, je vaše věc a to jsem Vám napsala a dál se nechtěla dohadovat a na to jste se do mne s "re4zon" pustili a začali mne napadat a zbytečně to tady plevelit. Tak už dejte pokoj.

Chytáte mne zbytečně za slovo, chtěla jsem samozřejmě napsat, že ten účet PayPal mít nemusí, a ne že nemá, ale to už jste mě dost naštvali těma útokama a tak jsem to přehlédla. Ale rozumný člověk pochopí jak jsem to myslela podle toho, co jsem napsala dál. A hlavně nevím proč se tady vůbec o PayPal dohadujete, protože ten účet je naprosto nepodstatný v případě nákupu na AliExpress a ani ho jejich systém jako platební bránu nepoužívá. Tak co to sem motat. A já jsem se v první odpovědi nijak nevykecávala, jen jsem stručně napsala jak to probíhá a co má tazatel udělat. Tím to pro mne zhaslo, ale do toho jste museli přijít vy dva a bezdůvodně se do mne navážet a provokovat. Já se za žídného ůvševěda" nepovažuji, a píši jenom o svých zkušenostech a mám jich za ty roky hodně. A co se mne týče, tak já bych si v případě potřeby nechala raději poradit od zkušeného, než od někoho, kdo potřebuje poradit sám. Například bych určitě věřila víc elektrikáři, který se tím živí, než amatérovi, byť by občas nějakou tu zásuvku úspěšně opravil. ;)

Suzymon máte pravdu a mi jste vždy ochotně a správně poradila i přes e-mail.

Pavlosi, jsem moc ráda, že jste se mne zastal. Já jsem si na Vás vzpomněla, ale nechtěla jsem Vás sama od sebe uvádět. Za prvé by se do mne ti dva stejně pustili, že si to vymýšlím a za druhé jsem k tomu neměla Váš souhlas. Já se vždycky snažím pomoci, nikdy jsem netvrdila že vím všechno, ale zrovna o tomhle vím docela dost a když si nejsem jistá, tak napíšu, že se to domnívám. Já nechápu, proč mne ti dva neustále pronásledují. Protože tohle není poprvé, ale skoro vždycky. Tak ještě jednou opravdu děkuji, pozvedl jste mi náladu, protože ti dva "negativci" by člověka úplně odradili od toho, aby se snažil druhým nějak přispět radou. :)

Suzy rádo se stalo.
rk22

suzymon: I mne jsi už tu na poradně ohledně AliExpress, ale i jiných věci dobře poradila a za to ti děkuji a tak ti snad i to trochu pozvedne náladu. V této diskuzi ale bohužel píšeš některé nesmysly a tak mi to nedalo abych na to neupozornil. Já nemohu za to, že jsi hodně urážlivá a dokáže tě urazit jakýkoliv sebemenší nesouhlas v něčem s tebou. Mám dojem jako by jsi zde diskutovala pod vlivem alkoholu nebo drog. Ty už ani pořádně nevnímáš co tu píšeš a v některých věcech si sama sobě protiřečíš. Jdi si raději podiskutovat s Hanzelkou pokud ještě žije, protože ta ty tvoje nesmysly asi neodhalí a nebude tě za to kritizovat :).
S tím PayPalem nevím proč by se tu nemohlo diskutovat když to s tímto tématem souvisí a pouze proto, že to tobě není po chuti. Předpokládám, že tu snad na poradně nejsi určená jako cenzor který by tu měl rozhodovat o čem se tu smí a o čem nesmí diskutovat.
Až se vyspíš a trochu vzpamatuješ z té kocoviny tak tu pak zase něco klidně napiš, ale nezapomeň nad tím přemýšlet. Některé tvoje povídaní např. o Hanzelce se dobře čtou.

*mir*

prik

Jo Suzimon jistě okolo Aliexpressu přebornice, s jinou chápavostí naprostá bída.

Jinak ten PayPal zkouší hodně prodejců. Vždy otvírám spor s údaji, aby ho to co nejmíň bolelo.

Jednou bylo v nabídce 10 kusů co jiní chtěli za jeden. Obchodník chtěl ať zruším objednávku, že to je chyba. Nezrušil jsem, poslal 1 kus, ale ve sporu vrátil 90% ceny.

Jednou auto velice výhodná cena, skladem v Německu. Přišlo za pár dnů, ale hned byla nabídka zrušena.

Nyní Scaner cena 35 dolarů. Jiní za 70 dolarů.Skladem v Německu doprava DPL. Taky byla nabidka již zrušena.

Ovšem stránka Aliexpressu je nějak překopána. Vůbec se u této položky neobjevila možnost prodloužení lhůty, zrušení položky a pod. Po pár dnů se objevilo, že položka bude poslána za 11 dnů. To se změnilo asi po 4 dnech a že ochranná lhůta 25 dnů. Z Německa a takový problém.

Objednáno 17.3

Zkusil jsem sledovací číslo ČP

Převzato 21.3

Odesláno 22.3

Na poště Praha 120 což je celnice 31.3

To nevím co to tam dělá. Sklad v Německu, jinak zatím nic

Jinak co jiní píší neměl jsem nikdy zásilku v Zasikovně, nikdy problém s celníci. Jen někdy doporučená zásilka ležela dva měsíce na poště, neboť pošta nedala oznámení.

 

 

26.03.22 18:33
hodnocení

0x
Wish

 

tojejedno
hodnocení

0x

na wish tě okradou na poštovném, takže zase aliexpress, kup od jiného prodejce, budou jich tam desítky

 

hodnocení

0x

Měsíc je krátká doba. Já mám balík v ČR už několik týdnů a stále nedošel. Musíte počkat až do konce doby doručení a pokud nedojde, tak zažádat o refundaci.

rk22

Ano, musí se počkat až do konce doby stanovené na doručení a až pak podat na AliExpress spor s požadavkem vrácení peněz kvůli nedoručení zásilky se zbožím. Měl jsem už kdysi takový případ a dřív podat spor na to nešlo. Je dobré si to ale hlídat, protože na podání sporu je určitý omezený čas (asi 15 dnů).

 

hodnocení

0x
avatar libor007
No pokud to z nějakého důvodu zrušil sám prodejce, je docela možné, že už peníze máte zpět, někdy je jen původní platba zrušena bez nějakých fanfár kolem(už nefiguruje ve výpisu). Zkontrolujte bankovnictví, jinak stačí dát dispute a alík to bez problémů srovná. Někdy dokonce sám prodejce napíše, ať zásilku sám stornuji, ale to nebude tento případ. Jinak ali je fajn, nic rozumnějšího asi nenajdete a vždy jde o konkrétního prodejce.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]