Jakou nedoporučujete práci při cukrovce a hypertenzi
Od:sabaodpovědí:12změna:
Mám stavy občasného motání hlavy,vyššího cukru v krvi a zlobí mne tlak.Mám příležitost přes kamaráda se dostat do fabriky Škoda auto na motory na dělnickou profesi za velmi slušnou mzdu,ale nejsem si jistý jestli bych to zvládl a nezkolaboval u takové činnosti.Je tam též fyzická zátěž.Zatím pracuji jako fakturant u soukromé firmy,ale za nižší mzdu.Mělo by kvůli motivaci finančních prostředků do toho jít s mým stavem nebo se raději držet administrativní činnosti?
Zdraví máte jen jedno a až někde u těžké práce budete kolabovat nebo padat díky točení hlavy, neudržíte se v tom zaměstnání a pak nebudete mít práci žádnou.
Nevím,jak projdete s tímto problémem přes prohlídku u závodního lékaře,který vám potvrdí zda vůbec budete moct dělat noční... Zůstaňte tam kde jste,v klidu,v pohodě a na vyšší výdělek se vyprďněte.
saba
Byl jsem na osobním pohovoru a zatím to mám ještě otevřené dokuď nebudu mít přímo pracovní smlouvu.Doktorka to nedoporučuje,ale taková mzda to úplně láká a 13 plat k tomu.Otázkou je,jestli se dá zdraví nějak malinko ignorovat,že by to prošlo a přitom se nic nestalo.
Tak je jen ve vaší hlavě. Holt jsou lidé a lidé, někdo je nemocný a nem,luví o tom a dělá co umí a druhý jen brečí-Co byste říkal , být denně na 100 dávkách inzulínu a pracovat ve stavebnictví? Jako zedník! Jen tak mimo jako pracovník montovně snad stojí vždy na pevné zemi nebo se mýlím? V zedničině toto ale nelze , tak se musí chtě nechtě na lešení . Jinak samozřejmě vyšší tlak jde ruku v ruce s diabetem!
Vyšší cukr, vyšší tlak a obvykle i tloušťka, pasivita a vůbec špatná životospráva. Leckdy by stačilo začít se hýbat a zhubnout a vyšší tlak i cukr jsou ty tam.
Vadí rychlé tempo, namáhavá činnost, zvedání těžkého, horko, dlouhé stání, práce pod tlakem, málo odpočinkových přestávek, nepravidelný spánek, nepravidelná a nevhodná strava,...