Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, zajímal by mne názor někoho zkušenějšího, kdo může být v právu - prodejce nebo zákazník?
Jde o běžně zakoupený gauč na prodejně za plnou cenu (na účtence, ani slovně nebylo sděleno, že jde o vystavené zboží, jelikož prodejna má vystaveno cca 20 modelů). Z důvodu dokončování stavby se gauč půl roku po koupi nepoužíval. Nyní se začal používat a po několika dnech začal hodně slyšitelně vrzat + výklopná část na příležitostné přespání není v rovině, ale do "V".
Reklamace nebyla uznána z důvodu: zboží bylo vystaveno na prodejně a libovolní kolemjdoucí mohli gauč vyzkoušet a není tedy průkazné, v jakém stavu ho zákazník zakoupil. Zákazník zboží mohl vyzkoušet též na prodejně a informace o půlročním nepoužívání je neprůkazná. Mohlo dojít také ke špatné manipulaci s gaučem ze strany zákazníka.
Dále už se prodejna nechce bavit a 2 letá záruka jí nezajímá. Co s tím? Děkuji.
No ale i kdyby bylo neprůkazné to, že jste ten gauč toho půl roku nepoužíval, tak máte přece záruku na DVA roky a tím to hasne. A jak oni teď vědí, že bylo to zboží vystaveno na prodejně, když to nevíte ani Vy a slevu na ten gauč jste nedostal? Já bych se teda rozhodně takto odbýt nenechala. Napsala bych jim, že buďto přehodnotí svůj názor, nebo že všechno posílám k vyjádření na ČOI.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.