Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrzající gauč - reklamace

Od: ateus® odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, zajímal by mne názor někoho zkušenějšího, kdo může být v právu - prodejce nebo zákazník?

Jde o běžně zakoupený gauč na prodejně za plnou cenu (na účtence, ani slovně nebylo sděleno, že jde o vystavené zboží, jelikož prodejna má vystaveno cca 20 modelů). Z důvodu dokončování stavby se gauč půl roku po koupi nepoužíval. Nyní se začal používat a po několika dnech začal hodně slyšitelně vrzat + výklopná část na příležitostné přespání není v rovině, ale do "V".

Reklamace nebyla uznána z důvodu: zboží bylo vystaveno na prodejně a libovolní kolemjdoucí mohli gauč vyzkoušet a není tedy průkazné, v jakém stavu ho zákazník zakoupil. Zákazník zboží mohl vyzkoušet též na prodejně a informace o půlročním nepoužívání je neprůkazná. Mohlo dojít také ke špatné manipulaci s gaučem ze strany zákazníka.

Dále už se prodejna nechce bavit a 2 letá záruka jí nezajímá. Co s tím? Děkuji.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
Požadoval bych slevu v přiměřené výši, jinak ČOI - mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, viz coi.cz/...
Pomoci by mohl i dTest dtest.cz/...
To vyjádření prodejce je opravdu zvláštní. Co je to zač? Člověk by se mohl domnívat, že jde o recesi...
Jestli gauč vystaven byl nebo nebyl, je v podstatě jedno. Podstatné je, že Vás prodávající neupozornil na nějakou vadu, či na takovou vadu neposkytl slevu. Tudíž Vám byl gauč prodán jako bezvadný a má plnit přiměřeně svoji funkci. Pokud neplní, tak dtest.cz/...
Od všeho schovávat papíry, hlídat lhůty. Pokud nevyhoví, tak ČOI viz výše.

 

tebi
hodnocení

0x
Tu by mohla pomoci zřejmě ČOI. Jinak nevím . Já zakoupila také gauč po netu a taky hned začal vrtat, těžko říct, co se s tím dá dělat. Možná namazat . Zatím mi slouží dobře. Takže neřeším.

 

hodnocení

0x
avatar mikihans
Můžu se zeptat, kde jste kupoval? Dnes si jedu pro gauč, který jsem objednával před týdnem a měli ho naskladnit až koncem května, najednou ho mají k vyzvednutí, tak mám taky trochu obavu, kde ho vyhrabali.

 

hodnocení

Hmm, no prodejce Nábytek JIKOS, s.r.o. se po urgování obrátil na výrobce Nábytek Falco Trade s.r.o., ale ti napsali vyjádření viz výše...
Prostě je to jednání v duchu dnešní doby :-/ Navíc jak píšu, o tom, že by mělo jít o vystavené zboží, nebyla při prodeji ani zmínka. Takže bych v tom viděl i vlastně klamání zákazníka.

 

hodnocení

0x

No ale i kdyby bylo neprůkazné to, že jste ten gauč toho půl roku nepoužíval, tak máte přece záruku na DVA roky a tím to hasne. A jak oni teď vědí, že bylo to zboží vystaveno na prodejně, když to nevíte ani Vy a slevu na ten gauč jste nedostal? Já bych se teda rozhodně takto odbýt nenechala. Napsala bych jim, že buďto přehodnotí svůj názor, nebo že všechno posílám k vyjádření na ČOI.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]