Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nelze se dovolat žádné MUDr.

Od: bruny odpovědí: 26 změna:

Dobrý den,

Nemá někdo vysvětlení toho že se od určité doby nelze dovolat žádné/mu Mudr? cca rok/dva zpátky.

Nevím jak ostatní,ale já at volam oční,zubní,ortopedovi,neuroložce,praktické lékařce atd.tak telefon nikdo nebere a nebo mi hlásí že mají obsazeno...a to zkouším třeba během deseti minut volat několikrát a stále dokola-nikdo to nebere/obsazeno.

Ted jsem například hledal oční,našel jsem ve městě 3 a to samé...žádná to nebere,za chvilku má obsazeno,za další chvilku to zase nebere,prostě záhada...

Dříve jsem takovéto záhady nezaznamenal...

 

 

26 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

tabletka*
hodnocení

4x

Před chvílí jsem volala své MUDr o recept a dovolala se napodruhé, tak nevím, asi je to záhada, nemá někdo vysvětlení, proč jsem se dovolala MUDr?

vilik*
Máte správné číslo?
tabletka*

no vidíte, vilíku, máte pravdu, vždyť já mám správné číslo...to bude tím

 

hodnocení

2x

Zubař, praktik, specialista... vždy se dovolám. Buď hned nebo vyzvání 30 sekund.

Co máte za doktory a kde?

 

hodnocení

2x

Taky neškodí si před vytočením telefonního čísla zjistit ordinační dobu volaného lékaře. Pokud nemá ordinační dobu, tak asi ani telefon nezvedne.

Na očním mohou mít mnoho pacientů.

Obvodní lékař mohl odjet na návštěvu k pacienovi.

A ostatní lékaři mohou mít telefon do ordinace, ale objednat se musíš na recepci.

 

hodnocení

2x
Nevím, jak specialisté, ale obvoďákům teď volá spousta coviďáků. Naše sestřička to dělá tak, že zvedne hovor, řekne "moment" a cca na 10 minut položí sluchátko a dělá si svoji práci. Pak teprve hovor vyřídí. Tím si zajistí, že jí to nebude zvonit každou minutu a lidi si nemohou stěžovat, že to nebere, protiže to zvenčí vypadá, jako že s někým hovoří. Ono to funguje dobře, část lidí to vzdá a už nezavolá. :)

 

hodnocení

1x
avatar maky

V poslední době jsem se dovolala všude, kam jsem potřebovala. V jednom případě dokonce sestra, která mi nebrala telefon, po chvíli zavolala zpět a omlouvala se.

 

hodnocení

1x

tak já se zatím nemohla dovolat jenom na Mojí ambulanci. ale musím zaťukat, dobře reagovali na komunikaci přes ten jejich formulář a následně přes mail. mně to v danou chvíli stačilo, potřebovala jsem jenom neschopenku na covid. jinak tedy stále ještě nám tu řádí covid, i když se o něm už nepíše a stále ještě lidi kvůli němu zůstávají v pracovní neschopnosti. a to i lékaři, sestry, což může mít vliv i na úpravy pracovní doby nebo ochotu věnovat se při práci i telefonátům, které třeba v danou chvíli nemá kdo vyřizovat.

 

riva
hodnocení

1x

Třeba je vaše tel. číslo omylem na seznamu prudících tel. čísel a u doktora mají nastavenu blokaci takových volání.

 

makk
hodnocení

0x

To je tím, že telefony vyřizuje sestra krom svojí běžné práce. Takže dělá svoji práci a přitom jí neustále vyzvánějí telefony. Takže buď zrovna telefonuje se šťastlivcem, který de dovolal (obsazeno), nebo nemá čas telefon vzít (nebere).

Je to vina doktorů, kteří dle mého názoru už přímo sabotují elektronockou komunikaci. Nebyl by přeci žádný problém si třeba o recept na prášky napsat mailem a sestra by si vyhradila nějaký čas na vyřízení mailů. Sestra by měla klid a lidi by byli spokojenější. Ale bohužel, kdekoliv se zeptám, jestli by to nešlo řešit mailem, je mi řečeno: "Ne musíte si zavolat".

Takže proč to je víme, ale nevyřešíme to.

makku, to nelze po mailu. takto by si objednal prášky i cizý člověk. V telefonu je alespoň záruka číslo, hlas dle věku i ho může podle hlasu poznat a jaké prášky chcce (bere je běžně dlouhodobě) + ověření rodným číslem.

U mailu tohle vše padá a ověření enní nijak průkazné.

Něco jiného bude elektronická občanka a eidentita, kdy mail bude tímto elektronicky podepsán přes čtečku smart card. Ale tam ještě nejsme i když HW už je a použití je třeba pro vzdálené vyřízení daní.

gumidek - však lékař telefon na nemocného v evidenci má. jaké léky bere taky ví. v evidenci i vidí, kdy mu je naposledy předepsal, tedy vidí i to, jestli už "má nárok" na to, aby mu plus mínus došly. takže i kdyby si o léky zavolal někdo cizí, tak se nestane nic jiného, než že recept dostane pacient, který ho buď potřebuje a vyzvedne, nebo nepotřebuje a nevyzvedne. případně nepotřebuje, ale když už recept má, tak vyzvedne a to později bude potřebovat další. pochybuji, že by lékař jen tak na dálku posílal svým pacientům jakékoli recepty na cokoli, co ten pacient nikdy nebral a lékař vlastně ani nemůže vědět, jestli je potřebuje *nevi*

makk

Gumídku jedna doktorka mi posílá recepty mailem běžně, recept přijde z ereceptu (ani ne od ní) a je zaheslovaný číslem pojištěnce, takže cizí to neotevře. Když se chce, tak to jde. Krom toho, když zná můj telefon, může znát i můj mail a ověřit si to podle něj. Podle mě je problém v neochotě doktorů se trochu zabývat IT.

Ono v tom budou i peníze. Jeden posílá e-recepty běžně i přes e-mail, druhý odmítne, protože jsem tam "oficiálně" nebyl na návštěvě a tak si mě nemůže prý vykázat. A další pro jistotu nemá e-mail vůbec...
Vítejte v 21. století!

Podle mě je problém v neochotě doktorů se trochu zabývat IT.
... přitom by jim to usnadnilo a urychlilo práci, že ;)

Mě to přímo štve. Beru už "na furt" a stejně to není automatické a musím volat nebo tam osobně chodit.

Přitom odběr krve je extra jinde a ráno mě zdrží na 30 minut.

Kolego Gumidku-naše OL recepty vyřizuje výhradně jen SMS nebo e.mail! Obě objednávky jsou +- stejne : jméno, rok narození lék dávkování. (příklad : Jana Novakova 1936 Nolpaza 40 1-0-0 Cezera 5 1-0-0 ). pokud někdo volá že chce lék-zavěsí po předchozím odkazu na obj po SMS

jp

O léky si píšu běžně na email. Dostanu sms s kodem. V lékárně, ani nechtěla kod v sms, že prý stačí občanka. Každá OP má čárový kod, po načtení věděla co potřebuji za léky. Jo jo, vědí o nás všechno.

Gumidku- recepty přes email jsou běžné. Jasne, že ti nepredepisou nic pro tebe nestandardního, ale běžné léky třeba na alergie ano. Copak si myslíš, že sestra pozná všechny pacienty po hlase?
Napíšeš email, uvedeš jméno, rok narozeni a co chceš. Pokud to u tebe nedělají tak je to musí brutálně zdržovat. U nás vyřídí emaily po ordinační době. A pak mají schránku na lístečky, tam píši hlavně důchodci.

ok, tak i na mail fungují.*mir*

... mě pozná i mezi 2000 pacienty :)

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Mimo OL nebo PL? nikam nevolám a neobjednávám se a vězte že k pár lékařům chodím a k žádnému se nemusím speciálně na základu tlf objednat-ke všem mám pevné objednávky a zrovna včera-zubař-bez objednávky!

 

hodnocení

0x
avatar aja1946
Mne tomzvednou a kdyzz nem tak zavolaji zpatky

 

guma
hodnocení

0x

Dovolat se k lékaři je nyní katastrofa. Dovoláte se, ale třeba až za hodinu. Pro starší důchodce přímo hrozné.

Email mají také, ale neradi ho používají.

Nynější stav je přímo otřesný. Pokud potřebujete léky, tak ho musíte kontaktovat a léky napíše pouze na 3 měsíce a pak znovu ho otravovat.

Nechápu proč to nemůže vydat lékarna, když se léky opakují a berou se stále stejné. Stačilo by napsat ERECEPT na rok s výběrem v lékárně po třech měsících.

Proč se to nezmění?

 

Protože pravidla pojišťoven, aby se zbytečně neplýtvalo s léky. Všechny léky se předepisují na max. 3 měsíce..

Ale nepředepisují... dostávám běžně na půl roku.

 

joudic*
hodnocení

0x
zubar teda zveda vzdycky a to i tom nejhorsim covid obdobi, kdy jeste vsichni chodili v plastenkach, ale soukromy zubar, ne socialka na poliklinice
bruny
hodnocení

Díky za názory,samozřejmě že volám v ordinační době jak zde někdo vtipně poznamenal...čísla mám také správné,samozřejmě kouknu předtím na net,jestli nemají jiné.Kdyby to bylo občas,tak bych to samozřejmě zde neřešil,ale když je to v podstatě pravidlo,tak mě zajímalo jak jsou na tom ostatní.Alespon že funguje když si napíšu Mudr.o recept na meil,na to reaguje...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]