Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Nemá někdo vysvětlení toho že se od určité doby nelze dovolat žádné/mu Mudr? cca rok/dva zpátky.
Nevím jak ostatní,ale já at volam oční,zubní,ortopedovi,neuroložce,praktické lékařce atd.tak telefon nikdo nebere a nebo mi hlásí že mají obsazeno...a to zkouším třeba během deseti minut volat několikrát a stále dokola-nikdo to nebere/obsazeno.
Ted jsem například hledal oční,našel jsem ve městě 3 a to samé...žádná to nebere,za chvilku má obsazeno,za další chvilku to zase nebere,prostě záhada...
Dříve jsem takovéto záhady nezaznamenal...
Taky neškodí si před vytočením telefonního čísla zjistit ordinační dobu volaného lékaře. Pokud nemá ordinační dobu, tak asi ani telefon nezvedne.
Na očním mohou mít mnoho pacientů.
Obvodní lékař mohl odjet na návštěvu k pacienovi.
A ostatní lékaři mohou mít telefon do ordinace, ale objednat se musíš na recepci.
V poslední době jsem se dovolala všude, kam jsem potřebovala. V jednom případě dokonce sestra, která mi nebrala telefon, po chvíli zavolala zpět a omlouvala se.
tak já se zatím nemohla dovolat jenom na Mojí ambulanci. ale musím zaťukat, dobře reagovali na komunikaci přes ten jejich formulář a následně přes mail. mně to v danou chvíli stačilo, potřebovala jsem jenom neschopenku na covid. jinak tedy stále ještě nám tu řádí covid, i když se o něm už nepíše a stále ještě lidi kvůli němu zůstávají v pracovní neschopnosti. a to i lékaři, sestry, což může mít vliv i na úpravy pracovní doby nebo ochotu věnovat se při práci i telefonátům, které třeba v danou chvíli nemá kdo vyřizovat.
To je tím, že telefony vyřizuje sestra krom svojí běžné práce. Takže dělá svoji práci a přitom jí neustále vyzvánějí telefony. Takže buď zrovna telefonuje se šťastlivcem, který de dovolal (obsazeno), nebo nemá čas telefon vzít (nebere).
Je to vina doktorů, kteří dle mého názoru už přímo sabotují elektronockou komunikaci. Nebyl by přeci žádný problém si třeba o recept na prášky napsat mailem a sestra by si vyhradila nějaký čas na vyřízení mailů. Sestra by měla klid a lidi by byli spokojenější. Ale bohužel, kdekoliv se zeptám, jestli by to nešlo řešit mailem, je mi řečeno: "Ne musíte si zavolat".
Takže proč to je víme, ale nevyřešíme to.
makku, to nelze po mailu. takto by si objednal prášky i cizý člověk. V telefonu je alespoň záruka číslo, hlas dle věku i ho může podle hlasu poznat a jaké prášky chcce (bere je běžně dlouhodobě) + ověření rodným číslem.
U mailu tohle vše padá a ověření enní nijak průkazné.
Něco jiného bude elektronická občanka a eidentita, kdy mail bude tímto elektronicky podepsán přes čtečku smart card. Ale tam ještě nejsme i když HW už je a použití je třeba pro vzdálené vyřízení daní.
gumidek - však lékař telefon na nemocného v evidenci má. jaké léky bere taky ví. v evidenci i vidí, kdy mu je naposledy předepsal, tedy vidí i to, jestli už "má nárok" na to, aby mu plus mínus došly. takže i kdyby si o léky zavolal někdo cizí, tak se nestane nic jiného, než že recept dostane pacient, který ho buď potřebuje a vyzvedne, nebo nepotřebuje a nevyzvedne. případně nepotřebuje, ale když už recept má, tak vyzvedne a to později bude potřebovat další. pochybuji, že by lékař jen tak na dálku posílal svým pacientům jakékoli recepty na cokoli, co ten pacient nikdy nebral a lékař vlastně ani nemůže vědět, jestli je potřebuje
Gumídku jedna doktorka mi posílá recepty mailem běžně, recept přijde z ereceptu (ani ne od ní) a je zaheslovaný číslem pojištěnce, takže cizí to neotevře. Když se chce, tak to jde. Krom toho, když zná můj telefon, může znát i můj mail a ověřit si to podle něj. Podle mě je problém v neochotě doktorů se trochu zabývat IT.
Podle mě je problém v neochotě doktorů se trochu zabývat IT.
... přitom by jim to usnadnilo a urychlilo práci, že
Mě to přímo štve. Beru už "na furt" a stejně to není automatické a musím volat nebo tam osobně chodit.
Přitom odběr krve je extra jinde a ráno mě zdrží na 30 minut.
Kolego Gumidku-naše OL recepty vyřizuje výhradně jen SMS nebo e.mail! Obě objednávky jsou +- stejne : jméno, rok narození lék dávkování. (příklad : Jana Novakova 1936 Nolpaza 40 1-0-0 Cezera 5 1-0-0 ). pokud někdo volá že chce lék-zavěsí po předchozím odkazu na obj po SMS
O léky si píšu běžně na email. Dostanu sms s kodem. V lékárně, ani nechtěla kod v sms, že prý stačí občanka. Každá OP má čárový kod, po načtení věděla co potřebuji za léky. Jo jo, vědí o nás všechno.
Dovolat se k lékaři je nyní katastrofa. Dovoláte se, ale třeba až za hodinu. Pro starší důchodce přímo hrozné.
Email mají také, ale neradi ho používají.
Nynější stav je přímo otřesný. Pokud potřebujete léky, tak ho musíte kontaktovat a léky napíše pouze na 3 měsíce a pak znovu ho otravovat.
Nechápu proč to nemůže vydat lékarna, když se léky opakují a berou se stále stejné. Stačilo by napsat ERECEPT na rok s výběrem v lékárně po třech měsících.
Proč se to nezmění?
Díky za názory,samozřejmě že volám v ordinační době jak zde někdo vtipně poznamenal...čísla mám také správné,samozřejmě kouknu předtím na net,jestli nemají jiné.Kdyby to bylo občas,tak bych to samozřejmě zde neřešil,ale když je to v podstatě pravidlo,tak mě zajímalo jak jsou na tom ostatní.Alespon že funguje když si napíšu Mudr.o recept na meil,na to reaguje...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.